رشد باورنکردنی بیت‌کوین در پیش است!

یکی از مدیران اسکای بریج، شرکت مدیریت دارایی، به میزان قابل توجهی نسبت به کریپتو دیدگاه صعودی دارد.

دو مدیر اجرایی اسکای بریج کپیتال، آنتونی اسکاراموچی بنیان‌گذار و جان دارسی مدیر، در مصاحبه ای با بلومبرگ در مورد چشم انداز ارزهای دیجیتال این شرکت صحبت کردند.

اسکاراموچی توضیح داد که تقریباً نیمی از دارایی تحت مدیریت اسکای بریج به دارایی های رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، پروتکل الگوراند، اتریوم و سهام عمومی مربوط به رمزنگاری مرتبط است.

وی با اشاره به اینکه شرکت اسکای بریج انتظار دارد که تمرکز روی کریپتو دارایی های تحت مدیریت خود را از ۳.۵ میلیارد دلار به ۱۰ میلیارد دلار برساند (میزان دارایی‌های رمزارزی خود را سه برابر کند)، گفت: “ما به حدی به این فرصت خوش‌بین هستیم که موقعیت شرکت را تغییر دادیم که در نهایت در مدیریت و مشاوره دارایی‌های رمزارز پیشرو باشیم.

وی خاطرنشان کرد: “ما فکر می‌کنیم بازار رمزارزها رشد فوق‌العاده‌ای خواهند داشت.”

دارسی، مدیر توسعه کسب و کار در اسکای بریج کپیتال اظهار داشت: “بدیهی است که ما به این بخش دیدگاه صعودی داریم.”

بنابراین آنچه که ما تصمیم گرفتیم انجام دهیم این بود که بخشی از سرمایه ای که قبلاً به مدیران اعتباری تخصیص داده شده بود مستقیماً در دارایی های رمزنگاری مانند بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری شود.

اسکاراموچی در مورد اینکه چگونه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) بخش کریپتو را تنظیم می‌کند، گفت: “کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، فضای کریپتو را بیش از حد قانون‌گذاری نمی‌کند، اما مطمئنا در آن کوتاهی نیز نخواهد کرد.”

بنیانگذار اسکای بریج در مورد اینکه چگونه کمیسیون بورس و اوراق بهادار تاکنون همه پیشنهادات برای صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) را رد کرده، تاکید کرد: «ما فکر می‌کنیم در این زمینه زود اقدام کرده‌ایم. بنابراین، اگر حق با ما باشد و شما یک ETF نقدی دریافت کنید، دریچه‌ها برای سرمایه‌گذاری نهادی و خرده‌فروشی بیشتر باز می‌شود.»

بنیانگذار اسکای بریج پیش بینی کرده که بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید و در نهایت با قیمت ۵۰۰ هزار دلار در هر سکه معامله می شود. او همچنین انتظار دارد که بیت کوین در بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین به ارز قانونی تبدیل شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.