خواستگاری عاشقانه دروازه‌بان رئال‌مادرید

تیبو کورتوا، ستاره رئال مادرید، قرار است با میشل گرزیگ ازدواج کند و به طور عاشقانه‌ای از او خواستگاری کرد.

تیبو کورتوا سنگربان بلژیکی رئال‌مادرید در محیطی چشم‌نواز از میشل گرزیگ خواستگاری کرد.

تیبو کورتوا، ستاره رئال مادرید، قرار است با میشل گرزیگ ازدواج کند و به طور عاشقانه‌ای از او خواستگاری کرد. کورتوا که در استراحت تابستانه به سر می‌برد، در قایق تفریحی زانو زد و گرزیگ با خوشحالی قبول کرد که همسر او بشود.

این سوپرمدل عکس‌هایی از خواستگاری ستاره سابق چلسی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و نوشت: «بله برای یک عمر زندگی با تو.»

این زوج باید هم در اینستاگرام رابطه خود را اعلام می‌کردند، چرا که در همین شبکه اجتماعی با هم آشنا شده بودند.

کورتوا رئال مادرید را به چهاردهمین قهرمانی اروپایی رساند و در فینال لیگ قهرمانان عنوان بهترین بازیکن بازی را از آن خود کرد. این ملی‌پوش بلژیکی شنبه گذشته با سیوهای کلیدی که انجام داد جلوی گلزنی بزرگترین ستاره‌های لیورپول را گرفت، و سپیدپوش‌ها با تک گل وینیسیوس جونیور به قهرمانی رسیدند.
این بازیکن ۳۰ ساله به دلیل مصدومیت نتوانست در لیگ ملت‌ها و بازی مقابل هلند به تیم بلژیک ملحق شود و از این زمان استفاده کرد و یک سفر عاشقانه با گرزیگ ترتیب داد و از او خواستگاری کرد. کورتوا سال گذشته رابطه خود با گرزیگ را علنی کرد و این زوج از آن زمان به بعد به شدت حامی و پشتیبان هم هستند.

کورتوا در ماه گذشته در یکی از فشن‌شوهای گرزیگ شرکت کرد و در ردیف جلو نشست. و گرزیک هم دائماً در برنابئو حاضر می‌شود و از روی سکوها نامزدش را تشویق می‌کند.

 

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.