آخرین خبر از مذاکره استقلال با جواد نکونام

مذاکرات باشگاه استقلال با سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان برای متقاعد کردن این مربی همچنان ادامه دارد.

استقلال در حالی مذاکراتش را با جواد نکونام دنبال می‌کند که هنوز با سرمربی فصل گذشته فولاد برای عقد قرارداد به توافق نهایی دست پیدا نکرده است.

نکونام بعد از اتمام فصل برای استراحت راهی امارات شد و قرار است هفته آینده به تهران برگردد. او از شرایطش در فولاد از جمله پرداختی‌های منظم باشگاه، حضور این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و… راضی است، با وجود این، مسئولان استقلال سعی در متقاعد کردن نکونام دارند.

نکونام فصل گذشته با نتایج خوبی که در فولاد گرفت، از ادامه همکاری با این باشگاه در صورت جذب نفرات مدنظرش خبر داده بود اما در همین حال پیشنهاد باشگاه استقلال به او رسید. هرچند جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال تردیدهایی را برای این مربی ایجاد کرده است ولی نکونام در گذشته هم نشان داده است که برای گرفتن برخی تصمیمات ریسک هم می‌کند.

آخرین اخبار حاکی از آن است که مذاکرات استقلال با نکونام همچنان ادامه داد. یک منبع آگاه در باشگاه استقلال خبر داد که مدیران باشگاه در تلاش هستند ظرف چند روز آینده مذاکرات با نکونام را به مرحله نهایی و عقد قرارداد رسمی با این مربی برسانند.

اگرچه موانعی بر سر این انتقال وجود دارد ولی مسئولان استقلال امیدوارند آنها را از پیش‌ِرو بردارند، در نهایت باید دید نکونام در نهایت تصمیم بزرگ برای پیوستن به استقلال را می‌گیرد یا اینکه در فولاد می‌ماند و به کارش در اهواز ادامه خواهد  داد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.