پیشنهاد از هالیوود برای وکیل مشهور جانی دپ!

کامیل واسکز وکیل جانی دپ پس از پیروزی در دادگاه شکایت از امبر هرد، با پیشنهادات زیادی از سوی هالیوود روبه‌رو شده است.

کامیل واسکز ۳۷ ساله، در دادگاه طولانی شکایت جانی دپ علیه امبر هرد به خودی خود تبدیل به یک ستاره شد. این وکیل سرسخت که در طول بازجویی سخت و گاهی شرورانه با امبر هرد مشاجره کرد، در میان طرفداران دپ بسیار محبوب شد.

حالا درهای بازیگری به روی واسکز باز شده است و او در میان سیل پیشنهادات هالیوودی و نیز دعوت به همکاری بسیاری از شرکت‌های حقوقی، که برای داشتن او با هم رقابت می‌کنند، قرار دارد؛ فقط این مهم است که او کدام یک را انتخاب کند.

به گفته منابع آگاه، آژانس‌های استعدادیابی هالیوود به دنبال همکاری با کامیل هستند، زیرا دریافته‌اند که او منحصربه‌فرد است – وکیلی باهوش، زرنگ و متین که عملکرد تأثیرگذارش در طول دادگاه بسیار دیده شد و جایگاه او را بالا برد. این حقیقت که او یک زن رنگین‌پوست است امتیاز دیگری برای او محسوب می‌شود.

واسکز و همکارانش هیئت منصفه را متقاعد کردند که هرد دپ را در هر سه اتهامی که علیه این بازیگر مطرح شده بود به دلیل نوشتن مقاله‌ای در واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ مبنی بر اینکه او «یک مرد نماینده آزار خانگی است» بدنام کرده است.

از زمان پایان یافتن محاکمه در روز چهارشنبه گذشته، واسکز پیشنهادهایی از چندین شبکه تلویزیونی دریافت کرده است.

یکی از مدیران سابق شبکه‌های آمریکایی گفت: «کامیل بدون شک صدای خوبی برای بررسی مسائل حقوقی است و شبکه‌های تلویزیونی طبیعتا با او در مورد فرصت‌های برنامه‌سازی مذاکره می‌کنند.»

با اینکه پرونده جانی دپ با هدایت و رهبری وکیل بن چو انجام شد، اما بسیاری از مردم تحت تأثیر دفاع واسکوئز در شکایت جانی دپ قرار گرفتند و بسیاری از شرکت‌های حقوقی به دنبال جذب او در تیمشان هستند. در حال حاضر جامعه حقوقی در حال رقابت با شرکت‌هایی است که بالاترین پیشنهاد را برای پیوستن کامیل به تیمشان دارند.

واسکوئز در طول برگزاری جلسات دادگاه، هرد را به خاطر پرداخت نکردن ۷ میلیون دلار به مراکز خیریه بر خلاف ادعای قبلی‌اش تحت فشار قرار داد و ادعا کرد که هرد با کمک جانی دپ به فیلم «آکوامن» راه پیدا کرده است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.