سخنان عجیب امام جمعه اصفهان درباره وضعیت کشور: روز به روز بهتر می‌شویم!

امام جمعه اصفهان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: روزبه‌روز با کمک خداوند وضعمان بهتر می‌شود و هرچه بهتر شود بهانه‌گیری‌های دشمنان بیشتر می‌شود.

سید یوسف طباطبایی‌نژادِ امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان گفت: البته ما حرکت خود را ادامه می‌دهیم و از نظر اقتصادی هم جلو می‌رویم کما اینکه روزبه‌روز با کمک خداوند وضعمان بهتر می‌شود و هرچه بهتر شود بهانه‌گیری‌های دشمنان بیشتر می‌شود.

به نقل از ایرنا، وی با اشاره به سالروز آغاز ولایت رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: خدا به عالَم اسلام لطف کرد و بعد از رحلت امام خمینی (ره) انسانی را برای رهبری به جامعه اسلامی عنایت کرد که روز به روز و سال به سال عظمت ایشان برای مردم جهان شناخته می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) ادامه داد: ایشان بعد از ۳۳ سال رهبری امت اسلامی و این همه تعابیر و تعریف‌ها در عظمت ایشان توسط افراد مختلف، می فرمایند فاصله من با امام خمینی (ره) نجومی است که نشان از خلوص و تواضع و اینکه ایشان از مسیر الهی خود خارج نشده‌اند، دارد.

امام جمعه اصفهان با ابراز تسلیت درباره حادثه خروج قطار در مسیر یزد به مشهد، گفت: این حادثه باعث تأسف و تألم همه شد ولی برخی از معاندان به دنبال سو استفاده از هر مسأله‌ای هستند و لذا این سانحه را نشان بی‌تدبیری دولت می‌دانند در حالی‌که تقصیر افراد است.

وی تصریح کرد: بی احترامی به انسان هاست که گمان کنیم همه کارها را حکومت باید انجام دهد، البته دولت باید به اشتباهات رسیدگی کند و اگر کسی مجرم بوده است با او برخورد شود ولی باید بدانیم این اشتباه، کار فرد است که با بیل (مکانیکی) آمده و به حادثه برای قطار منجر شده است، آیا رییس جمهور باید این مشکل را برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: برخی دنبال این می‌گردند که فقط نقاط ضعف را ببینند، این افراد به مانند مگس هستند و همه کارهای خوب را رها می‌کنند و فقط نقاط ضعف را می‌بینند.

وی با اشاره به روز صنایع دستی، خاطر نشان کرد: صنایع دستی پیشینه‌ای به درازای تاریخ دارد و در ایران و به ویژه اصفهان هم جایگاهی ویژه دارد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: لازم است از افرادی که این هنرها را به جوانان می آموزند سرکشی شود ولی متاسفانه گاهی به یک خانه خرابه سر می‌زنیم ولی به افرادی که این کارها و صنایع را آموختند سر نمی‌زنیم.

وی ادامه داد: لازم است به این افراد و هنرمندان که این صنایع را به نسل ما منتقل می‌کنند سر زد و ببینیم آیا مشکلی دارند و برای رفع مشکلات ‌آنها چاره ‌اندیشی کرد.

وی تاکید کرد: همچنین لازم است مدارسی درست شود و جوانان ما نزد این اساتید کسب دانش کنند کما اینکه امروز در زندان ها، صنایع دستی آموزش داده می‌شود و این افراد کارهای زیبایی در حد آثار دستی تولید شده در میدان امام خمینی (ره) انجام می‌دهند.

طباطبایی‌نژاد همچنین با اشاره به سالروز ولادت امام رضا (ع)، گفت: از منظر این امام حق مردم آن است که از سوی امام درست راهنمایی شوند و حق امام (ع) آن است که مردم از امام به خوبی اطاعت کنند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.