خرید نفت ایران توسط آمریکا به واسطه ونزوئلا؟

یک فعال بخش خصوصی شایعه خرید نفت ایران توسط آمریکا به واسطه ونزوئلا را رد کرد.

بحث افزایش حقوق بازنشستگان در پانزدهم خرداد سال جاری با مصوبه هیأت وزیران و تصویب ۵۷.۴درصد افزایش برای حداقل‌بگیران مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی و ۱۰درصد برای سایر سطوح حقوقی پایان یافت. در این زمینه برخی از کارشناسان و مدیران فعلی و سابق البته نکات حقوقی متفاوتی را ارائه می‌دهند.

دولت با مردم صادقانه صحبت کند

رئیس مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه بارها عنوان کرده ام که دولت باید با مردم صادقانه صحبت کند و جامعه و مردم را در جریان تصمیمات قرار دهد می گوید: دولت اگر از اعتبارات مناسبی برخوردار نیست و نمی تواند پاسخگوی بعضی از موارد باشد باید به صورت مستقیم مردم را در جریان بگذارد و در صورتی که هم دولت از بودجه مناسبی برخوردار است و وعده افزایش حقوق را به مردم می دهد قطعا باید به حرف‌هایش عمل کند.

علی رضا پاک فطرت در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه ذکر این نکته ضروری است که مردم به هیچ وجه نامحرم نیستند می گوید: مسئولان از اوایل انقلاب تاکنون در هر مقطعی که با مشکل مواجه شدند و به مردم اطلاع دادند مردم و جامعه همکاریشان را در عمل ثابت کرده اند.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه زمانی که دولت عنوان می کند حقوق بازنشستگان را طبق نرخ تورم افزایش می دهد و یا باید حقوق بازنشستگان را به ۸۰ الی ۹۰ درصد حقوق شاغلان نزدیک کرد، بازنشستگان روی صحبت دولتمردان حساب و برنامه ریزی می کنند.

میرکاظمی و وزیر کار به چه جرأتی نظام کشور را بر هم می زنند

عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه تحریک کردن مردم توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از نکات قابل تامل است و آقای میر کاظمی به چه جرأتی با مردم این رفتارها را انجام می دهد، می افزاید: به عنوان نماینده مردم به آقای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه اخطار می دهم که با چه جرأتی اقدام به برهم زدن نظام کشور می کنند و باعث ایجاد تشنج در کشور می شوند.

نماینده شیراز و زرقان با بیان شاید دست ها و موضوعاتی در کار است که شاهد این اتفاقات در کشور هستیم، بیان می کند: اگر کشور و سازمان برنامه از بودجه مناسبی برخوردار نیست و پول در اختیار ندارد با مردم به صورت واضح سخن بگوید.

پاک فطرت در ادامه با بیان اینکه الکترونیکی کردن نان یکی از اقدامات مناسب دولت است می افزاید: اما شاهدیم متاسفانه دولت در این زمینه به صورت دقیق و شفاف اطلاع رسانی نکرده است و به مردم عنوان نمی کند که اگر نان الکترونیکی نشود تمام آرد و گندم از کشور خارج خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان با بیان اینکه کشورهای روسیه و اوکراین حدود ۵۰ درصد نیازهای غذایی ایران را تامین می کردند می گوید: متاسفانه آغاز جنگ میان این دو کشور باعث افزایش قیمت محصولات شد و اگر جنگ میان این دو کشور ادامه بیابد دیگر این دو کشور قادر به فروش محصولاتشان به ایران نیستند و دولتمردان باید تمام این نکات را لحاظ کرده و با مردم در میان بگذارند. ر

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.