افت بیت‌کوین به کانال ۲۷ هزار دلاری

در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه، بازار رمزارزها روند نزولی در پیش گرفته و اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند.

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۱ تریلیون دلار است که ۷.۹۲ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۱.۳ درصد افزایش یافته و به ۸۰.۵ میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی، ۱۳.۰۸ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

بیت‌کوین با ریزش بیش از ۶ درصد به قیمت ۲۷ هزار و ۵۱۸ دلار و اتریوم با سقوط بیش از ۱۲ درصد به قیمت هزار و ۴۶۱ دلار معامله می‌شوند.

سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز شاهد افت قیمت بودند.

به نظر می‌رسد کل بازار رمزارزها به شدت سقوط کرده است زیرا این بازار به‌طور متوسط ‌بیش از ۵ درصد در ۲۴ ساعت گذشته از دست داده است اما آیا بیت‌کوین همان‌طور که برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند به ۲۰ هزار دلار خواهد رسید؟ در اینجا پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین را تجزیه و تحلیل و ارزیابی می‌کنیم که آیا قیمت‌ها واقعا در یک سقوط آزاد هستند یا می‌توانند بالاتر نگه داشته و معکوس شوند.

واضح است که بیت‌کوین همچنان در روند نزولی خود قرار دارد؛ قیمت‌ها توانستند برای مدتی تثبیت شوند و بهبود پیدا کنند با این حال، فشار فروش بیشتر شد و قیمت‌ها را پایین آورد.

ارزش بیت‌کوین از ۳۱ هزار و ۵۰۰ دلار سقوط کرد و به قیمت فعلی رسید اما هنوز در یک منطقه حمایت قوی برای بیت‌کوین قرار داریم با این وجود، آلت‌کوین‌های دیگر مانند اتریوم پشتیبانی آن را شکستند و در مسیر خود به منطقه پایین‌تر هستند.

بیت‌کوین ممکن است همان اقدام قیمتی را انجام دهد و از قیمت پشتیبانی قوی ۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار عبور کند. در حالی که بیشتر معامله‌گران فروش وحشتناک را آغاز کردند اما دیگران آن را بهترین فرصت برای خرید بیت‌کوین می‌دانند هر چند که قیمت‌های توقف ضرر کافی را تعیین می‌کنند.

حتی اگر بازار رمزارزها در وضعیت قرمز قرار داشته باشد، باز هم فرصتی برای برگشت به سمت بالا وجود دارد. در حال حاضر تسلط بیت‌کوین بیش از ۴۷ درصد است و در صورت بهبود قیمت‌ها می‌تواند بازار را بالاتر ببرد. قیمت کنونی بیت‌کوین در یک منطقه حمایتی بسیار قوی قرار دارد که با قیمت‌های ۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار و ۳۰ هزار دلار محدود شده است.

از سوی دیگر، اگر بیت‌کوین قیمت ۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار را بشکند احتمال سقوط بیت‌کوین به سمت قیمت ۲۰ هزار دلار بسیار زیاد است زیرا هیچ بخش پشتیبانی واقعی بین ۲۷ هزار و ۵۰۰ دلار و ۲۰ هزار دلار وجود ندارد. زمانی که بیت‌کوین در حال افزایش بود، قیمت‌های ۲۰ هزار دلار را شکست و مستقیما به حرکت خود به سمت قیمت ۳۰ هزار دلار ادامه داد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.