زمان معرفی سرمربی استقلال مشخص شد!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سرمربی آبی‌ها در این هفته صددرصد معرفی خواهد شد.

به گزارش تازه‌نیوز، حجت کریمی در خصوص برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف سرمربی جدید تیم، اظهار داشت: اعضا درخواست جلسه داده‌اند و ان‌شاالله این جلسه ظرف یکی دو روز آینده برگزار خواهد شد. هواداران مطمئن باشند با تجربیات هیات مدیره و شخص سردار آجورلو، حتما بهترین گزینه را انتخاب می‌کنیم. مدیران باشگاه به دور از هیاهو و شایعات در آرامش تصمیم گیری می‌کنند تا بهترین گرینه که لیاقت استقلال را دارد انتخاب شود.

معرفی سرمربی استقلال، صددرصد در این هفته

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: هواداران بزرگترین سرمایه این باشگاه هستند. باید قدرشان را بدانیم و به آن‌ها احترام بگذاریم. هیات مدیره‌ای که زحمت کشید و تیم را به قهرمانی رساند، کم کاری نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد شرایط به همین شکل بماند. هواداران خیالشان راحت باشد و مطمئن باشند سرمربی استقلال در این هفته صددرصد معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات عنوان کرد: مسئولان باشگاه درحال انجام کارها و امورات در این زمینه هستند. هیچ مشکلی وجود ندارد. جای نگرانی هم نیست.

گزینه ایرانی برای هدایت استقلال نداریم

کریمی در خصوص اینکه آیا سرمربی جدید قطعا خارجی خواهد بود، گفت: گزینه داخلی دیگری که در حد استقلال باشد، نداریم. تمام اختیارات را به مدیرعامل باشگاه واگذار کردیم و او صددرصد بهترین گزینه خارجی را انتخاب خواهد کرد.

به اسامی مطرح شده به هیچ عنوان توجه نکنید

وی در مورد اینکه اسامی مختلفی به عنوان سرمربی خارجی مانند پکیج مربیان ترکیه‌ای مطرح شده، اظهار داشت: هواداران به هیچ عنوان این اسامی را قبول نکنند. در این فضا عده‌ای به دنبال موج سواری هستند. هواداران در این موج سواری‌ها قرار نگیرند و به این ماجراها توجه نکنند. اگر تصمیمی به صورت قطعی توسط مدیرعامل و باشگاه گرفته شود، حتما اعلام می‌کنیم.

آنقدر کامنت گذاشتند که آن مربی فارسی یاد گرفت!

عضو هیات مدیره استقلال در مورد مطرح شدن نام الکس نوری و همچنین چند گزینه ایتالیایی گفت: هواداران به هیچ عنوان روی اسامی که اعلام می‌شود مانور ندهند و توجه نکنند تا تصمیم نهایی گرفته شود. یکی از این اسامی را آنقدر برایش کامنت گذاشتند که او در این یکی دو روز فارسی را یاد گرفت! هر روز یک سری اسامی مطرح می شود و نمی‌دانیم از کجا این اسامی را می‌آورند. خودمان خبر نداریم.

هیچ اختلافی در هیات مدیره استقلال وجود ندارد

کریمی در مورد اینکه به خاطر طولانی شدن زمان برگزاری جلسه، این شائبه به وجود آمده که هیات مدیره دچار اختلاف درونی شده، اظهار داشت: نه، اصلا به هیچ عنوان اختلافی در هیات مدیره نداریم. همه یکدست و متحد هستیم. امروز هم جلسه‌ای برای مساله تسویه حساب‌ها داریم که اعضا در آن شرکت حضور خواهند داشت. هیچ اختلافی نیست. همه حامی یکدیگر و همچنین حامی مدیرعامل هستند.

تا شروع فصل جدید به صورت کامل تسویه می‌کنیم

وی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان تیم عنوان کرد: پرداختی بازیکنان داخلی تا 85 درصد انجام شد. و باقی مانده آن را ان‌شاالله تا شروع فصل جدید تسویه می‌شود. بدهی بازیکنان خارجی هم به صورت کامل پرداخت شد.

نکونام بهترین گزینه داخلی بود

کریمی در خصوص اینکه پس از ماجرای جواد نکونام شایعه شده که مدیران باشگاه استقلال تحت تاثیر فضای مجازی قرار می‌گیرند و برخی جریانات با استفاده از این روش تلاش می‌کنند باشگاه را طبق خواسته خودشان تحت فشار قرار بدهند، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. ما هم گزینه خارجی و هم گزینه ایرانی داشتیم. اسمی هم از فردی نبرده بودیم. به هیچ عنوان تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگرفتیم. اگر نکونام قبول می‌کرد که بهترین گزینه ایرانی بود و دوست داشتیم با او همکاری کنیم اما به هرحال خودش تصمیم گرفت.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه برخی رسانه‌ها امروز اعلام کردند باشگاه استقلال دوباره به گزینه نکونام برگشته، عنوان کرد: از این خبر اطلاع ندارم. او خودش بیانیه داد و به این ترتیب فکر نمی‌کنم درست باشد. به هرحال هواداران باید حواس جمع باشند و تحت تاثیر قرار نگیرند. اجازه بدهند هیات مدیره و مدیرعامل کار را با آرامش جلو ببرند.

تمدید قرارداد ملی‌پوشان در حال انجام است

کریمی در مورد اینکه آیا اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان به خصوص ملی پوشان انجام شده، گفت: این کار توسط مدیریت در حال انجام است.

وی در مورد اینکه رافائل سیلوا به عنوان یک مهره دفاعی موثر مورد توجه هواداران قرار دارد و آیا برای تمدید قرارداد این بازیکن اقدامی صورت گرفته، اظهار داشت: باید ابتدا تکلیف سرمربی مشخص شود چون او باید این مسائل را تایید کند. هیات مدیره نمی‌خواهد در کادرفنی دخالت کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد پیشنهاد سرمربی شدن گابریل پین، گفت: در این مورد تا الان صحبتی نشده و من هم چیزی نشنیده‌ام.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.