قیمت دلار و یورو امروز سه‌شنبه ۲۴ خرداد/ کاهش قیمت دلار در صرافی‌ها

صبح روز میانی هفته، قیمت دلار در صرافی ها با کاهش ١٠٠ تومانی روبرو بود. این در حالی است که قیمت این اسکناس در صرافی ملی ١٣٠ تومان افزایش را تجربه می‌کند.

دلار معاملات صبح امروز، سه‌شنبه  ٢۴ خردادماه را با کاهش قیمت در صرافی ها آغاز کرد. یورو نیز با ١۴٠ تومان افزایش مواجه بوده است.

کانون صرافان نیز دلار را ٢٧ هزار و ۵٢١ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ٨١٩ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۷ هزار و ۶١۵ تومان برای خرید و ٢٧ هزار و ٨٣۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش قیمتی نزدیک به ١٠٠ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٨٢۶ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ١١٠ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۶٨۵ تومان برای خرید و ٢٩ هزار و ٩ تومان برای فروش بود که افزایش قیمتی در حدود ١۴٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ٢۴٧ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ٩٧۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۷ هزار و ١١٩ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ٨۴٩ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ١٣٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۵٩٧ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ٣١٢ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۵٠۶ برای فروش و ۲۸ هزار و ٢٢٣ برای خرید افزایش قیمتی نزدیک به ٩٠ تومان را تجربه می‌کند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.