معشوقه باردار پوتین در کنار بادیگاردهایش در گشت و گذار عمومی

آلینا کابائوا (Alina Kabaeva) ژیمناست سابق المپیک که پیش از این شایعه شده بود فرزند پوتین را باردار است، در حالی که رئیس جمهور روسیه میزبان یک نشست بود، در سن پترزبورگ با بادیگاردهای زن در کنارش دیده شد.

کابائوای ۳۹ ساله پیش از برگزاری مجمع اقتصادی مهمی که پوتین در تلاش برای نجات کشورش از تاثیرات فلج‌کننده تحریم های غرب به سبب تهاجم به خاک اوکراین ترتیب داده بود، وارد شهر شد.

گمان می‌رود آلینا، این برنده مدال طلای مردم گریز، خانواده‌ ای مخفی با رهبر کرملین داشته باشد. او با همراهان زن عبوس و ترسناک خود در گردشی خصوصی از موزه روسیه که در آن آثار میخائیل وروبل، نقاش و مجسمه ساز به نمایش گذاشته شده بود به تصویر کشیده کشد.

یک شاهد عینی گفت زنان محافظ لباس شخصی که همراه کابائوا بودند، مانع نزدیک شدن افراد به او می‌شدند.

او یک شلوار جین و تی‌ شرت سفید به تن داشت، یک ژاکت آبی به روی شانه هایش انداخته بود و یک کیف بزرگ برند والینتینو رومن ۴ هزار و ۲۲۰ پوندی را حمل می‌کرد.

شایعه شده که آلینا دو یا سه فرزند از پوتین ۶۹ ساله دارد و ادعای تایید نشده‌ای مبنی بر بارداری مجدد او وجود دارد. به گفته پزشکی که ادعا می‌کند تعدادی از فرزندان پوتین را به دنیا آورده است، این رهبر ظالم از آلینا دو پسر دارد.

او تا کنون در مورد تحریم های اعمال شده علیه خود و نزدیکی اش به پوتین اظهار نظری نکرده است.

هفته گذشته آلینا، بانوی اول مخفی پر زرق و برق، در سوچی با کودکان در یک کمپ آموزشی ژیمناستیک به تصویر کشیده شد که دومین حضورش در انظار عمومی در سال جاری بود.

در ماه آوریل، او با پوشیدن لباسی دو هزار پوندی، در حالی که رژه ای در حمایت از حمله روسیه به اوکراین را میزبانی می‌کرد، از تحریم ها سرپیچی کرد.

آلینا که زمانی نماینده پارلمان در حزب روسیه متحد عضو بود، اکنون یک غول رسانه است و ریاست شرکتی را بر عهده دارد که کانال های تلویزیونی و روزنامه های طرفدار پوتین را اداره می‌کند و سالانه ۸ میلیون پوند برای این کار حقوق می‌گیرد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.