همه چیز درباره فصل دوم سریال بازی مرکب

نتفلیکس به شکل رسمی، تیزر فصل دوم سریال پرطرفدار بازی مرکب را منتشر کرد. سریالی کره‌ای که سال ۲۰۲۱ منتشر شد و توانست توجه مخاطبان را از سراسر جهان را به خود جلب کند.

تیزر نتفلیکس به نوعی تایید می‌کند که فصل دوم تولید و منتشر خواهد شد. در این تیزر ده ثانیه‌ای ما عروسک انیماترونیک غول پیکر فصل اول را می‌بینیم که تصویر روی چشم عروسک تمرکز دارد. در پس زمینه نیز ترانه کره‌ای مشهور چراغ سبز، چراغ قرمز پخش می‌شود. در نهایت چشم عروسک عدد دو را نشان می‌دهد که نشان دهنده فصل دوم این سریال است.

در پایین تیزر نیز شکل مثلث، دایره و مربع دیده می‌شود که به نوعی نماد این مسابقه است. حضور لوگوی نتفلیکس در ذیل این علامت‌ها نیز به تیزر رسمیت می‌بخشد تا مخاطب اطمینان پیدا کند که فصل دوم هم از این شبکه مشهور منتشر می‌شود.

اما در مورد زمان انتشار سری دوم این سریال پرطرفدار، سازنده هشدار داده که تولید فصل دوم به زمان بیشتری نیاز دارد و احتمالا بازی مرکب تا پایان سال ۲۰۲۴ منتشر نمی‌شود.

نتفلیکس نیز بیانه‌ای از سازندگان سریال بازی مرکب منتشر کرده و تاکید کرده که فصل دوم یک دور کاملا جدید است و سونگ گی-هان با بازی لی جونگ جائه و هوانگ این هو با بازی لی بیونگ هون، با نام مستعار پیشرو در این فصل حضور خواهند داشت.

در واقع گی هان در آخرین سکانس‌های فصل اول پرواز خود را رها کرد تا بار دیگر به جزیره مخفی برگردد. او بازگشت تا این بازی را برای همیشه تمام کند، حالا مخاطب انتظار دارد که آغاز فصل دوم با ماجراجویی گی هان همراه باشد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.