قیمت‌ ارزهای دیجیتال سه‌شنبه ۳۱ خرداد/ درجا زدن بیت‌کوین در کانال ۲۰ هزار دلار

قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته دو درصد افزایش داشته. بازدهی اتریوم در این مدت مثبت سه درصد بوده است.

بیت‌کوین روز‌های آرامی را پشت‌سر می‌گذارد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۳۱ خرداد درحالی ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار بود که نسبت به دیروز دو درصد رشد داشت و بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال منفی پنج درصد به‌ثبت رسید. بعد ریزش اخیر قیمت‌ها در بازار ارز دجیتال بیت‌کوین تقریبا ۳۰ درصد از ارز خود را از دست داد، از مرز ۳۰ هزار دلار به محدوده ۲۰ هزار دلار رسید و حالا تقریبا در یک هفته گذشته حوالی این کانال نوسان داشته است. علاوه بر رشد محدود دو درصدی بیت‌کوین، قیمت اتریوم به‌عنوان دومین ارز دیجیتال مطرح دنیا طی این مدت سه درصد ارتقا پیدا کرد، بازدهی کاردانو، دوج‌کوین و ترون بین ۱.۵ تا ۳.۵ درصد بوده و ارزش شیبا تغییری نداشته است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۳۱ خرداد به نیمه کانال ۲۰ هزار دلار رسید. قیمت بیت‌کوین صبح امروز ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار بود و صبح دیروز هر واحد بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۷۰ دلار ارزش داشت. افزایش قیمت بیت‌کوین در این مدت ۴۳۰ دلار بوده که این رقم بازدهی روزانه این ارز دیجیتال را مثبت دو درصد نشان می‌دهد. نوسان محدود بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته در حدی بوده که بیشترین قیمت آن ۲۰ هزار و ۹۰۰ دلار به‌ثبت رسیده و کمترین ارزش آن ۱۹ هزار و ۹۰۰ دلار بوده است. بازدهی هفتگی بیت‌کوین نیز تقریبا منفی پنج درصد برآورد می‌شود، چون سه‌شنبه هفته قبل بیت‌کوین حوالی مرز ۲۲ هزار دلار معامله می‌شد. حجم بازار بیت‌کوین صبح امروز ۳۹۲ میلیارد دلار برآورد می‌شد و به‌این ترتیب سهم این ارز دیجیتال از کل بازار نزدیک ۴۱ درصد محاسبه می‌شد. همچنین قیمت امروز بیت‌کوین حدود ۷۰ درصد پایین‌تر از قله تاریخی این ارز دیجیتال یعنی سطح ۶۸ هزار دلار قرار داشت.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۱۲۰ دلار

قیمت اتریوم امروز سه‌شنبه ۳۱ خرداد با رشد سه درصدی به هزار و ۱۲۰ دلار رسید. قیمت اتریوم روز گذشته ۴۰ دلار کمتر بود و هر واحد این ارز دیجیتال هزار و ۸۰ دلار معامله می‌شد. در شبانه‌روز گذشته رفت‌وبرگشت‌های اتریم بین دو عدد هزار و ۱۶۰ دلار و هزار و ۶۶ دلار بوده است. در بازه هفتگی قیمت اتریوم حدود ۴۰ دلار کاهش پیدا کرده و بازدهی این ارز دیجیتال در این مدت منفی سه درصد محسوب می‌شود. قیمت امروز اتریوم تقریبا ۷۵ درصد پایین‌تر از اوج ارزش تاریخی این ارز دیجیتال قرار داشت. آبان سال قبل هر واحد اتریوم سطح چهار هزار و ۸۵۱ دلار را تجربه کرده بود و حالا ارزش این ارز دیجیتال حدود سه هزار و ۷۳۰ دلار ریخته است. همچنین حجم ۱۳۶ میلیارد دلاری معاملات اتریوم سهم این ارز دیجیتال از کل بازار را حدود ۱۴.۵ درصد نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو، ترون و دو‌ج‌کوین در شبانه‌روز گذشته رشد ۱.۵ تا ۳.۵ درصدی داشته و بازدهی شیبا صفر بوده است. قیمت کاردانو صبح امروز سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۰.۴۸۹ دلار بود و روز گذشته ADA که هفتمین ارز دیجیتال مهم بازار به‌شمار می‌رود، ۰.۴۷۱ دلار معامله می‌شد. رشد قیمت کاردانو در این مدت سه درصد بوده و بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال تقریبا مثبت چهار درصد محسوب می‌شود. قیمت ترون که از نظر تسلط به کل بازار جایگاه سیزدهم را بین تمام ارز دیجیتال دنیا به‌خود اختصاص داده، در شبانه‌روز گذشته از ۰.۰۶۰ دلار به ۰.۰۶۲ دلار رسیده و حدود ۳.۵ درصد بالا آمده است. در بازه هفتگی بازدهی ترون تفاوتی ندارد و سه‌شنبه هفته قبل نیز هر واحد ترون تقریبا ۰.۰۶۰ دلار معامله می‌شد. قیمت دوج‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی ۱.۵ درصد رشد داشته و از ۰.۰۵۹ به ۰.۰۶۰ دلار ارتقا پیدا کرده است. شیبا، اما در این مدت بدون تغییر روی پله ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار باقی ماند و با توجه به خرید و فروش این ارز دیجیتال با رقم ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار در سه‌شنبه هفته قبل، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال هم صفر درصد محاسبه می‌شود.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

ارز دیجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۲۲ هزار دلار ۲۰ هزار و ۷۰ دلار ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار
اتریوم هزار و ۱۶۰ دلار هزار و ۸۰ دلار هزار و ۱۲۰ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار
کاردانو ۰.۴۶۸ دلار ۰.۴۷۱ دلار ۰.۴۸۹ دلار
ترون ۰.۰۶۰ دلار ۰.۰۶۰ دلار ۰.۰۶۲ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۵۴ دلار ۰.۰۵۹ دلار ۰.۰۶۰ دلار
دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.