وعده جدید آجورلو به هواداران استقلال!

مدیرعامل استقلال در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم صحبت کرد.

مصطفی آجورلو در نشست معارفه سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که امروز هواداران عزیز و خانواده استقلال که نگران بودند با آمدن سرمربی جدید تیم استقلال به آرامش خودشان رسیده باشند، لذت قهرمانی را که چند سالی بود در انتظارش بودیم در استادیوم آزادی توانستیم ببینیم و درک کنیم. شاید بعد از چند سال این قهرمانی که منتظرش بودیم به دست آمد البته به آقای مجیدی گفته بودم که از ابتدای فصل ۷۵ امتیاز میخواهم و پنج هفته قبل از بازی ها میخواهم که قهرمانی شوی.

وی افزود: جای ایشان را خالی میدانیم و فوتبال حرفه ای این است. آقای مجیدی من را در نبودش خیلی اذیت کرد ولی آقای ساپینتو قرار است از فشاری که ما و هواداران داشتیم اما فوتبال حرفه ای همین است و باید درک کنیم که قهرمانی تمام شد و فصل جدید شروع شد.

مدیرعامل استقلال در مورد جدایی مجیدی عنوان کرد: هر کسی حق انتخاب دارد و آقای مجیدی تشخیص دادند که در کشوری دیگر کار کنند و ما هم به او احترام میگذاریم و برای ادامه زندگی استقلال هرگز از پا نخواهیم افتاد با تلاش مثل گذشته مسیرمان را ادامه خواهیم داد.

آجورلو در مورد انتخاب سرمربی گفت: همانطور که مطلع بودید خیلی مایل بودم که با ایشان همکاری را ادامه بدهیم و رفتن ایشان این بود که قهرمانی سال جدید را با یک مربی ایرانی داشته باشیم. شفاف تر و روشن تر از این نمی‌گویم ولی هجمه دیگران سبب شد مربی ای که قول همکاری داده بود منصرف شد. عیب ندارد.

وی در ادامه گفت: آسمان استقلال نمیشه آبی است و وسعتش هم به اندازه کهکشان ها بی نهایت است و هرگز استقلال احساس ضعف نمیکند و از همین جهت مذاکرات خارجی را شروع کردیم و بیش از ۴۰ مربی در لیست کارشناسان و مذاکره کنندگان بودند و امین ترین افراد من این مذاکرات را دنبال کردند و در سریع ترین زمان ممکن بدون وقفه منجر به تفاهمی شد که امروز سرمربی عزیز و محترم استقلال در این مجلس حضور دارند و به امید خدا مسئولیت تیم استقلال را با این امضا برعهده گرفت.

آجورلو افزود: البته که دو سه روز گذشته امضا کرده بودند و امروز در محضر رسانه ها خیلی رسمی امضا شد. جا دارد از دلواپسی شما تشکر کنم و عذرخواهی کنم بابت سکوتمان و ارامشمان علی بذکر الله تطمن القلوب که ذهن ما را محکم کرده که یاد خدا ما را در سختی ها به یک مسیر درست می رساند.

وی در مورد همکاری با ساپینتو عنوان کرد: سرمربی محترم استقلال کارنامه در شش هفت کشور دارد و در پرتغال و هم محبوب است و هم مورد احترام. طبیعتاً اولین جمله ای که ما از طریق رسانه مجازی و تصویری با هم داشتیم دو موضوع اشتراک داشتیم. ایشان گفتند که من گرسنه قهرمانی هستم و من هم گفتم که با اینکه قهرمانی را تجربه کردم، اما هنوز تشنه قهرمانی هستم.

وی افزود: صبح به ایشان گفتم که درست است ۶۲ ساله هستم ولی مثل یک پسر ۱۸ ساله هنوز پرتلاش و پر جنب و جوش برای کسب قهرمانی بعدی هستم. این اشتراک ما برای قهرمانی هم در سوپرجام، حذفی، لیگ برتر و فصل بعد قهرمانی آسیا خواهد بود. صحت های من تا همینجا کفایت می‌کند چون قصد مصاحبه ندارم و در وقت مناسب تری صحبت خواهم کرد و آنچه برما گذشت را به شما پاسخ خواهم داد.

مدیرعامل استقلال گفت: جامعه ای پویاست که پاسخگو باشد اما در شرایطی که ما حریف نداشته باشیم و ما در رقابت سال آینده کاری نداشته باشیم و به خانه برویم. طبیعتا فصل گذشته تمام شد و باید تدبیر جدیدی داشته باشیم که قهرمانی مجدد کسب کنیم. ما باید امین و رازدار خودمان باشیم.

وی افزود: جا دارد از هیات مدیره پرتلاش و بزرگوار و بزرگمنش باشگاه استقلال تشکر کنم. برادر عزیزم آقای مظلومی، آقای افضلی، آقای مومنی و آقای کریمی که نمی دانم چرا ولش می‌کنید دبی هستند! تشکر میکنم از هواداران بابت نگرانی که خیلی به من فشار آوردند و هواداران و دیگران که برای من پیام فرستادند و می دیدم و صبوری می کردم. از آقای طاهری تشکر میکنم سال گذشته با کشتی طوفانی بسیار آرام و بزرگوار بودند و یکایک دوستانی که به ما کمک کردند. یک خبر خوب و ویژه برای همه آن هم این است که با ورود سرمربی الان ما از طریق ماهواره شبکه استقلال کارش را به صورت آزمایشی آغاز کرده است.

آجورلو ادامه داد: در جشنی که می‌خواستیم بگیریم به دلیل مردم آبادان که به آنها عرض ارادت داریم و عرض تسلیت و همدردی داریم آقای افضلی برادرم عزیزم مسئولیت جشن را برعهده دارند که قرار است در برج میلاد برگزار شود و آنجا آغاز رسمی شبکه استقلال از طریق ماهواره و اینترنت قابل دسترسی است. در مورد تلویزیون و صدا و سیما و شبکه های خبری و ورزشی همه روی سر من هستند اما به عنوان مدیر و خدمتگزار اینجا منافع را باید بگویم که ۱۰۰۰ میلیارد گم شده است و از استقلال بگیریم و نمی توانم نگیرم.

آجورلو افزود: همه بزرگواران از من بپذیرند و دست بوس همه آنها هستم از نگهبانی تا رییس آن آقای جبلی ولی باید هزار میلیارد ما را بدهند. به آقای رییس جمهور نامه نوشتم و دو ماه پیش به آقای سجادی گفتند حق استقلال و پرسپولیس را بدهید اما هنوز هیچ اقدامی نشده است. من شبکه اینترنتی را راه انداخته ام و اروپا و آمریکا می بینند و آنهایی که تلویزیون الکترونیکی دارند و هر کسی سامسونگ در سراسر جهان دارد می تواند استقلال را ببیند. ما در مسیرمان راسخ هستیم و هم در مسیر فنی قهرمانی می خواهیم و هم از بقیه میخواهیم که حق استقلال و پرسپولیس را بدهند. هزار میلیارد ما سال هاست که گم شده است.

او در پایان گفت: جمله آخر این که همه سوالات را برای بعد جواب می دهم و این برای یک شب راحت خوابیدن طرفداران است. یک خبر دیگر هم بدهم. آقای سالمی زاده، یک قرارداد امضا می‌کنیم که به ما کمک کنند. شش ماه است برای ساختن استادیوم درگیر هستیم که از طریق شرکت ایشان از فرانسه اقدام می شود و نقشه آن باید تایید شوم که دستور آقای رییس جمهور که گرفتم، گفتم که باید یک استادیوم بسازم و جواب نامه من کجاست؟ بعداً می گویم. از این جهت ما در واقع خواسته داریم اینجا همه چیز راحت باشد و بحث های کاری باشد برای یک زمان دیگر.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.