فهرست خروجی پرسپولیس در فصل جدید

سه بازیکن پرسپولیس غایب اولین تمرین در سال جدید بودند.

یحیی گل‌محمدی که دیروز در ابتدای تمرین دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو نشست و آنها را به حضور جدی و رقابتی برای کل فصل تشویق کرد، این تمرین را در شرایطی به سرانجام رساند که از پیش روی نام سه بازیکن قلم کشیده بود.

نکته جالب تمرین دیروز حضور وحدت حنانوف مدافع جوان تاجیک در جمع بازیکنان بود؛ بازیکنی که این احتمال وجود داشت که از جمع پرسپولیسی ها خط بخورد اما از همان اولین تصاویر منتشره در تمرین حنانوف را دیدیم که به حالت دست به سینه در حال گوش کردن به صحبت های گل‌محمدی است تا مشخص بشود او به عنوان مهره بک‌آپ در جمع پرسپولیسی ها باقی خواهد ماند.

حنانوف به همراه گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی و علی نعمتی بازیکنانی هستند که کمربند خط دفاعی پرسپولیس را محکم خواهند کرد.

حنانوف در شرایطی در تمرین پرسپولیس حاضر شد که شایعاتی مبنی بر حضور قرضی اش در تیمی دیگر وجود داشت.

اما در شرایطی که حنانوف ستاره های تازه پیوسته به پرسپولیس را برانداز می‌کرد خبری از دو بازیکن هم‌زبان او نبود؛ شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی و منوچهر صفروف یار غار او و مدافع راست تاجیکی که یحیی در ابتدا او را برای پرسپولیس می‌خواست و بعد از تماشای بازی او حنانوف را هم به فهرست خرید های خود اضافه کرده بود. این دو در تمرین دیروز حضور نداشتند تا دوره کاری‌شان با پرسپولیس خیلی زود به اتمام برسد.

به جز این دو نفر از علیرضا ابراهیمی مدافع بلند قامت پرسپولیس هم در تمرین دیروز خبری نبود. به این ترتیب اولین فهرست خروجی پرسپولیس در فصل جدید را می‌شود با این سه نفر جمع بست.

پرسپولیسی ها در بین بازیکنان اسمی دو چهره دیگر را هم دارند که هنوز ادامه کارشان مشخص نیست؛ اولین رضا اسدی هافبک دفاعی و بازیکنی که با پرسپولیس به گفت‌وگو نشسته است و نفر دوم رامین رضاییان که شاید ناگهان با رفع سوءتفاهم ها دوباره به جمع سرخپوشان بازگردد.

به هر صورت پرسپولیس لیگ بیست و دوم شمایی کاملا متفاوت با سال گذشته دارد و باید در انتظار تاخت و تاز چهره های جدید قرمزپوشان در لیگ برتر بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.