جدایی ستاره آبی‌ها قطعی شد!

اینطور که به نظر می‌رسد وینگر فرانسوی استقلال تمایلی برای ادامه کار با آبی‌ها را ندارد.

به نقل از خبرورزشی، مدیربرنامه‌های کوین یامگا برخلاف ادعای باشگاه استقلال گفت که این بازیکن به ایران برنخواهد گشت و باتوجه به اینکه تمرین تیم استقلال از روز چهارشنبه آغاز می‌شود هنوز تکلیف کوین یامگا با این باشگاه مشخص نیست و ظاهرا او قصد ندارد برگردد.

بعد از اختلاف استقلال با مدیر برنامه های ایرانی کوین یامگا، فرستاده مصطفی آجورلو جلسه ای با ایجنت ایتالیایی او در دبی برگزار کرد اما ظاهرا رقم پیشنهادی باشگاه استقلال برای ادامه همکاری آنقدر کم بود که در این جلسه توافقی حاصل نشد.

در این بین مدیران استقلال مدعی هستند این بازیکن هیچ بندی مبنی بر جدایی ندارد و اگر سر تمرین حاضر نشود، جریمه می شود اما آنطور که مدیر برنامه های ایرانی این بازیکن ادعا می کند او قصد بازگشت به ایران را ندارد و قانون هم به او اجازه جدایی می دهد.

ظاهرا طی فصل گذشته بارها برای یامگا مشکل درست شد ولی این بازیکن منتظر پایان فصل بود تا تصمیمش را برای جدایی عملی کند. خلاف ادعای مدیران باشگاه استقلال، این باشگاه تعهداتش را سر وقت و کامل انجام نداده، به عنوان مثال یک بار حقوق ماه فوریه این بازیکن به ۶ قسمت تقسیم شد و بیش از دو ماه طول کشید تا این پول در فرانسه به حسابش واریز بشود و کسی از مدیران استقلال به این بازیکن پاسخگو نبود.

با این شرایط به نظر می‌رسد تصمیم یامگا برای جدایی از استقلال جدی است، مگر اینکه مدیران باشگاه بتوانند این بازیکن را راضی به بازگشت کنند که البته تا این لحظه چنین چیزی رخ نداده است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.