آقای عباسی! شهید رضایی مجد هم فوتبالیست بود

چگونه می‌توان مصلح‌بودن یا نبودن افراد را بر اساس شغل آنها تعیین کرد؟ اصلا چه ملاک‌هایی برای مصلح اجتماعی وجود دارد و حسن عباسی از کجا به این نتیجه رسیده که این افراد هیچکدام مصلح نیستند؟

به نقل از خبرآنلاین، امروز مصاحبه‌ای علیه بازیکنان فوتبال منتشر شد که در آن حملات تندی به آنها شده بود.

حسن عباسی، کسی که خودش را تحلیل‌گر مسائل سیاسی و استراتژیک می‌داند، مصاحبه‌ای تند و توهین‌آمیز علیه فوتبالیست‌ها کرده و گفته «این قشر مصلح اجتماعی ندارد!» حال سوال اینجاست چگونه می‌توان مصلح‌بودن یا نبودن افراد را بر اساس شغل آنها تعیین کرد؟ اصلا چه ملاک‌هایی برای مصلح اجتماعی وجود دارد و او از کجا به این نتیجه رسیده که این افراد هیچکدام مصلح نیستند؟ در هر قشر و صنفی هم افراد خوب وجود دارد و هم افراد بد. در همین فوتبال امثال علی دایی را داریم که نام ایران را در سطح دنیا زنده کرده و بارها با حرکات خیرخواهانه به مردم کمک کرده است. یا محمد انصاری را داریم که شخصیت و منش او شهره خاص و عام است.

انگار او شهید مهدی رضایی مجد را فراموش کرده که می‌گوید از فوتبالیست‌ها شهید نداشته‌ایم و آنها لیاقت شهادت را ندارند. کریم باوی را یادش رفته که در اوج فوتبالش برای خاک کشورش جنگید و هنوز هم درگیر عواقب حضور در جبهه است و سال‌هاست که سلامتی او درگیر مشکلات زیادی است. اصلا چه کسی تعیین می‌کند یک قشر از افراد لیاقت شهادت دارند یا خیر؟»

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.