پناهیان: ممنوعیت قمار و مشروب به ملت قدرت داده

علیرضا پناهیان در جدیدترین اظهاراتش از قدرت ممنوعیت قمار و شراب سخن گفته است.

به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا پناهیان در سومین یادواره شهدای شهرداری قم که با حضور جمعی از مدیران و خانواده شهدا برگزار شد، اظهار داشت: باید راه شهدا را ادامه داده و پیام آن‌ها را به‌درستی دریافت کنیم.

وی حفظ و ایجاد قدرت را تنها شیوه زنده نگه‌داشتن راه شهدا دانست و افزود: وقتی مقام معظم رهبری شهدا را مظهر قدرت ملت می‌داند باید بدانیم شهدا هم قدرتمند هستند و هم قدرت آفرین و این خصلت را باید در جامعه ایجاد کنیم تا راه شهدا زنده بماند.

استاد حوزه و دانشگاه بر تربیت قدرتمند فرزندان تأکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری ملت را قوی تربیت‌کرده و از بسیج انتظار قدرت دارد و از همه مسئولان می‌خواهد تا باقدرت دادن به ملت، مردم را در تمام تصمیم‌گیری‌ها سهیم کنند.

وی تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در بسیج را نشان از قدرت بخشی به بسیج دانست و ابراز کرد: مقام معظم رهبری اجازه نمی‌دهد بسیج تنها مطیع باشد و با تأکید بر تشکیل هیئت اندیشه‌ورز تلاش می‌کنند بسیج را که تحت مدیریت مستقیم ایشان است قدرتمند و با تفکر تربیت کند.

پناهیان با بیان اینکه دولت‌های غرب با تضعیف مردم حکم‌فرمایی می‌کنند تصریح کرد: حکومت در ایران با ممنوعیت کارهایی مانند قمار و مشروب که ملت را تضعیف می‌کند، به ملت قدرت داده است درحالی‌که غرب هرزگی را به جوانان تحمیل می‌کند.

وی با یادآوری قدرت مکتب سلیمانی بزرگ با قاطعیت خاطرنشان کرد: باید به نوجوانان و جوانان قدرت عزم، فکر و اراده بدهیم و در همه حوزه‌ها آن‌ها را قوی تربیت کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه قدرت امام حسین(ع) را عامل زنده ماندن عاشورا دانست و افزود: شهدا معلم قدرت هستند و باید بسیجی را قدرتمند تربیت کنیم، بدانیم شجاعت تنها یک مظهر قدرت است.

وی در پایان عزت را یکی از ویژگی‌های قدرت امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: خانواده شهدا ما دست‌بوس شما هستیم که قدرت را به جامعه ما دادید و همچنین جانبازان تواضع را به جامعه هدیه دادند و مظهر قدرت هستند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.