وزیر آموزش و پرورش: آیین نامه رتبه بندی معلمان در اولین جلسه دولت نهایی می‌شود/ مدارس سال آینده حضوری است

وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمان در کمیسیون تلفیق مجلس بررسی شده و به توافق رسیدند که در اولین جلسات دولت برای نهایی کردن آیین نامه اقدام شود و ممکن است هفته آینده در دستور کار جلسه دولت قرار بگیرد.

به نقل از میزان، یوسف نوری در حاشیه نمایشگاه رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران درباره قانون رتبه بندی فرهنگیان گفت: موضوع در کمیسیون تلفیق مجلس بررسی شده و به توافق رسیدند که در اولین جلسات دولت برای نهایی کردن آیین نامه اقدام شود و ممکن است هفته آینده در دستور کار جلسه دولت قرار بگیرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: فرهنگیان انتظار دارند قانون رتبه‌بندی فرهنگیان زودتر انجام شود؛ اما مراحل قانونی باید طی شود هنوز آیین نامه از نظر کلی نهایی نشده است.

وی با توجه به بازگشایی مدارس و شرایط کرونا گفت: در همه گیری‌ها آخرین مکانی که بسته شود مدرسه و اولین مکانی که باز می‌شود نیز مدرسه است. البته باید نکات بهداشتی رعایت شود. در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شده که در سال آینده مدارس و دانشگاه‌ها حضوری شوند و اگر موردی باشد ستاد کرونا اعلام می‌کند.

نوری با اشاره به استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان گفت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت دانش بنیان‌ها در مدارس استفاده کنیم نهادسازی کردیم امروز هم شاهد حضور شرکتهای دانش نیان در این نمایشگاه هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت هم افزایی ارگانها نیز بیان کرد: برای اعمال حکمرانی شایسته ناگریز باید از مردم استفاده کنیم این راهبرد از ابتدای انقلاب مورد تاکید بوده است. در دولت سیزدهم نیز رئیس جمهور تاکنون ثابت کرده که به حضور مردم توجه ویژه دارد و وزارتخانه ها پیگیر این سیاست دولت هستند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.