خبری که باعث نگرانی مجریان تلویزیون می‌شود

ساخت ویدیو فرایندی پرهزینه است، اما سرویس‌هایی نظیر Colossyan با هزینه‌ی منطقی دسترسی به مجری‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را امکان‌پذیر می‌کنند.

هوش مصنوعی امروزه در حوزه‌های متعددی به کار انسان می‌آید، اما بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که در گذر زمان تعداد بیشتری از افراد شغل خود را به هوش مصنوعی واگذار کنند. انویدیا مدتی پیش پروژه‌ای برای جایگزین سخنران‌های مراسم با مدل‌های هوش مصنوعی به نمایش گذاشت و اکنون به نظر می‌رسد در ابتدای دوران مجری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به سر می‌بریم.

سرویس‌های مختلفی بر پایه‌ی هوش مصنوعی قابل دسترس‌اند، بااین‌حال یکی از جذاب‌ترین آن‌ها که شاید برای بسیاری از افراد ناشناخته باشد Colossyan است. این سرویس آنلاین به شما امکان می‌دهد از بین نمونه‌های پیش‌فرض یک نفر را انتخاب کنید و متن موردنظر را به او بدهید تا مثل یک مجری با تسلط بالا، متن را برای شما بخواند.

افرادی که مراسم اجرا می‌کنند یا در نقش مجری ظاهر می‌شوند به دلیل استرس ممکن است همه‌ی توان خود را به کار نگیرند، اما ایده‌ی استفاده از هوش مصنوعی برای مجری‌گری یا حتی انجام کارهای بازاریابی می‌تواند چنین مشکلی را از بین ببرد. ویدیوهایی که توسط Colossyan ساخته می‌شوند بسیار واقع‌گرایانه‌اند و مجری با صدا و زبان بدن مناسب سناریوهای متنی را اجرا می‌کند.

Colossyan صرفاً مبتنی‌بر زبان انگلیسی نیست و تعداد زیادی از خالقان محتوا در سراسر دنیا می‌توانند ازطریق مدل‌های هوش مصنوعی این سرویس بازدید خود را بالا ببرند. پلن رایگان این سرویس صرفاً از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند، ویدیوها واترمارک دارند و می‌توان نهایتا پنج دقیقه ویدیو با دو مدل هوش مصنوعی ضبط کرد. پلن دوم با هزینه‌ی ماهانه ۲۱ دلار دسترسی به ۱۲ مدل هوش مصنوعی و بیش از ۷۰ زبان را امکان‌پذیر می‌کند. پلن دیگر با هزینه‌ی ماهانه ۷۰ دلار بیشترین قابلیت‌ها و بیشترین مدل‌های هوش مصنوعی را دردسترس کاربران قرار می‌دهد.

تولید ویدیو فرایندی زمان‌بر و پرهزینه است. دستمزد مجری، تهیه‌ی سناریوی مناسب، نورپردازی و فیلم‌برداری همگی باعث می‌شوند ساخت ویدیویی چند دقیقه‌ای برای هر شرکتی بصرفه نباشد. در چنین شرایطی مجری‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی که با هزینه‌ی ماهانه‌ی ۲۱ دلار دردسترس‌اند می‌توانند برای تعداد قابل توجهی از شرکت‌ها مزیت‌بخش باشند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.