واکنش تند فولاد به خبر حضور نکونام در تیم ملی

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد یک بار دیگر حضور جواد نکونام در تیم ملی را تکذیب کرد.

بحث حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی، این روزها به درازا کشیده شده و امروز نیز برای چندمین بار حضور این مربی در کنار کی روش از سوی مسئولین فدراسیون اعلام و از سمت فولاد ها تکذیب شد.

ظهر امروز، پیمان یوسفی در بخش پایانی برنامه ورزش و مردم به نقل قولی از احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال استناد کرد و گفت: فرصت نداشتیم با آقای اصولی صحبت کنیم. با ایشان گپی زدیم، می گفتند که قصه آقای جواد نکونام قطعی شده و ایشان احتمالا با حفظ سمت در فولاد، تیم ملی را همراهی خواهند کرد و در کنار کارلوس کی روش خواهند بود.

این گفته های یوسفی باعث شد تا خبرگزاری ها حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی را قطعی شده بدانند. اما ساعاتی بعد اصولی در گفتگویی قطعی شدن این موضوع را رد و اعلام کرد: ای کاش خودم روی خط می‌آمدم تا این صحبت‌ها را بیان کنم. یوسفی استنباط خودش را از صحبت‌های من اعلام کرد. باز هم می‌گویم موضوع در حال پیگیری است و امیدوارم به زودی حل شود تا به اطلاع مردم عزیز برسانیم. امیدوارم تصمیمی گرفته شود که هم هواداران خونگرم و دوست داشتنی خوزستانی فولاد نگران تیم‌شان نشوند و شرایط مناسبی برای آنها پیش بیاید هم از ظرفیت نکونام در تیم ملی استفاده کنیم.

حالا حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد در گفتگویی کوتاه حضور نکونام در تیم ملی را تکذیب و اعلام کرد: این مسئله کذب محض است. ما مخالفت خودمان را با این موضوع اعلام کرده بودیم. آقای نکونام به صورت تمام وقت مشغول نظارت و فعالیت در فولاد است اما باز هم وقت کم می آورد. این موضوع کذب است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.