گزارشگر بازی ایران و ولز در جام‌جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد

بعد از گزارش محمدرضا احمدی در اولین بازی تیم ملی ایران مقابل تیم انگلیس، پیمان یوسفی دومین گزارشگر بازی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ شد.

ششمین روز رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با دیدار ایران- ولز امروز (چهارم آذرماه) ساعت ۱۳:۳۰ آغاز می‌شود که همانند گذشته به صورت مستقیم از شبکه ۳ سیما باگزارشگری پیمان یوسفی پخش خواهد شد.

این درحالی است که ادامه رقابت‌ها نیز از همین شبکه به صورت زنده پخش می‌شود و براساس جداول رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲؛ قطر میزبان این دوره از مسابقات بعد از شکست مقابل اکوادور از ساعت ۱۶:۳۰ با سنگال بازی می‌کند و این رقابت نیز با گزارشگری عرفان کرمی  گزارش می‌شود.

از سوی دیگر سومین بازی ششمین روز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هلند و اکوادور ساعت ۱۹:۳۰ تعیین شده که این بازی هم از شبکه تخصصی ورزش  به صورت زنده و با گزارشگری مجید عابدی پخش می‌شود.

از رقابت‌های جام جهانی قطر ۲۰۲۲ دیدار انگلیس و آمریکا نیز امشب ساعت  ۲۲:۳۰ زنده پخش خواهد شد که فرشاد محمدی‌مرام گزارشگر این دیدار خواهد بود.

این دیدارها در قالب برنامه «جام ۲۰۲۲» با اجرای محمدرضا احمدی و محمدحسین میثاقی و تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی روی آنتن می‌رود.

علاوه بر شبکه‌های تلویزیونی (شبکه‌های سه، فراتر و ورزش سیما) مخاطبان می‌توانند از تلوبیون و در رادیو هم شنونده گزارش گویندگان برتر ورزشی در رادیو جام‌جهانی باشند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.