عقب نشینی کلینزمن از اظهاراتش علیه ایران؛ با کی روش تماس می‌گیرم

سرمربی و بازیکن تیم ملی آلمان که در جام جهانی به عنوان کارشناس شبکه انگلیسی بی بی سی فعالیت می‌کند از اظهارات روز جمعه خود در مورد تیم ملی ایران و سرمربی و فرهنگ ایران عقب نشینی کرد.

کلینزمن بعد از پیروزی 2 بر صفر تیم ایران مقابل ولز گفته بود که کی‌روش واقعا با تیم ملی و فرهنگ ایران سازگار است. او در آمریکای جنوبی با کلمبیا ناکام بود و نتوانست با مصر به جام جهانی برسد و در آستانه این مسابقات به ایران رفت، جایی که مدت‌های زیادی کار کرده بود. آنها در بازی با ولز مدام روی داوران خط و داور چهارم کار کردند و بر قضاوت آنها تأثیر گذاشتند. این فرهنگ آنها شما را از بازی خودتان خارج می‌کند.

سرمربی تیم ملی ایران هم در واکنش به این اظهارات گفت: این اظهارات در مورد فرهنگ ایران، تیم ملی و بازیکنان من مایه ننگ برای فوتبال است. هیچ کس نمی‌تواند اتحاد ما را خدشه‌دار کند. دوست داریم تو را به عنوان میهمان به کمپ تیم ملی دعوت کنیم تا با بازیکنان ایران آشنا شوی.

حالا کلینزمن در پاسخ به واکنش کی‌روش از اظهارات خود عقب‌نشینی کرد و گفت: با سرمربی تیم ملی ایران تماس می‌گیرد تا درباره آن صحبت‌هایش توضیح دهد. کلینزمن که امروز با برنامه صبحگاهی بی بی سی صحبت می‌کرد گفت مطالبی بود که واقعا از آن سوءبرداشت شد. من تلاش می‌کنم به او زنگ بزنم و اوضاع را آرام کنم. هیچ وقت از کارلوس یا نیمکت ایران انتقاد نکردم. حتی برخی فکر کردند از داور انتقادم کردم چراکه او کاری به رفتار آنها بر روی نیمکت نداشتم

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان ادامه داد: تنها چیزی که من شرح دادم شیوه احساسی آنها در انجام دادن کارها بوده است. موضوعی که درواقع به نوعی تحسین‌برانگیز است. تمام نیمکت با بازی زندگی می‌کند. آنها بالا و پایین می‌پرد و کارلوس هم مربی بسیار احساسی است. او دائما در کنار خط است و تلاش می‌کند به بازیکنانش تمام انرژی و راهنمایی‌‌‌‌های خود را ارائه کند.

در پی اظهارات کلینزمن مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال هم گفته دست ما برای انجام اقدامات حقوقی و قانونی باز است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.