حمله روزنامه رسالت به موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی: فقط به آمریکا باج می‌دادند!

روزنامه اصولگرای رسالت نوشت: دولت‌های موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی با این تفکر که می شود با آمریکا مذاکره کرد و به نتیجه رسید، بارها مذاکره کردند اما نتیجه مذاکرات جز باج‌دهی به آمریکا هیچ محصولی نداشت.

روزنامه اصولگرای رسالت نوشت: دولت‌های موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی با این تفکر که می شود با آمریکا مذاکره کرد و به نتیجه رسید، بارها مذاکره کردند اما نتیجه مذاکرات جز  هیچ محصولی نداشت.

دولت روحانی به همین بهانه از مردم رأی گرفت و رقیب و حریف خود را به بی‌دانشی دیپلماتیک متهم کرد. آنها رفتند به توافق هم رسیدند و امضای ۶ قدرت جهانی را هم پای این توافق گذاشتند اما مقامات بالای همین دولت در بانک مرکزی و وزارت خارجه اعتراف کردند دستاورد برجام برای ایران هیچ بوده است و برای آمریکا یک باجگیری قلدرمآبانه با نقض همه قوانین و کنوانسیون‌های جهانی و حتی قراردادی که خودشان پای آن امضا گذاشتند بوده است!

دولت قبلی با باج‌دهی به دشمن همه سرمایه اجتماعی خود را از دست داد و در انتخابات ریاست جمهوری جناحی که از آن حمایت می‌کرد نتوانست حداقل سرمایه اجتماعی خود را حفظ کند. متأسفانه از این آموزه تاریخی که ملت حاضر نیست به دشمن باج دهد، عبرت نگرفتند. شکست خود را به گردن شورای نگهبان و نظارت استصوابی انداختند.

حیرت و شگفتی از مواضع جماعت باج‌ده به آمریکا این‌که؛اینها اسم خود را«عقلای ملت» می‌گذارند و رقبای خود را به بی‌عقلی و بی‌دانشی متهم می‌کنند و ترس خود را از دشمن ، زیر این دو عنوان پنهان می‌کنند!نکته مهم در این ماجرا این است که ؛ صدای آمریکا در داخل که به ضرب و زور، ترور و اوباشیگری ،تجزیه‌طلبی، فحاشی ، هتاکی و مردم آزاری درمی‌آید را صدای ملت معرفی می کنند و می‌گویند باید آن را شنید و تن به باج‌دهی داد!

آنها صدای ملت‌های منطقه را در تکریم و تعظیم شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش نمی‌شنوند، صدای ملت را در اجتماعات میلیونی همین فتنه اخیر به‌ویژه در ۱۳ آبان و تشییع شهدای امنیت کشور نه می‌بینند و نه حاضرند بشنوند.

سخاوتمندی این جماعت در غارت و تاراج دستاوردهای هسته‌ای ملت ایران به برجام هم منتهی نمی‌شود در برجام ۲و۳ خواهان آن هستند که از قدرت و نفوذ منطقه‌ای و نیز از قدرت پهپادی و موشکی ایران هم چشم‌پوشی شود، با این منطق تسلیم طلبی چه باید کرد؟!

ملت ایران از این جماعت یک سؤال دارند و آن همیشه بی‌پاسخ مانده است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.