ماجرای رشوه ایران‌خودرو به نمایندگان چه بود؟

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اتهام به نمایندگان مجلس مبنی بر رشوه گیری از ایران خودرو تهمت زنی و حرمت شکنی آشکار و بی تقوایی محض است.

به نقل از مهر، مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی گفت: اخیراً امام جمعه یکی از شهرستان ها در جمع مردم تمام نمایندگان مجلس را متهم به رشوه خواری کرده و گفته که همه نمایندگان رشوه گیر ایران خودرو هستند.

وی افزود: این تهمت زنی و حرمت شکنی نه تنها یک بی تقوایی محض و اهانت آشکار به ساحت منتخبین مردم است بلکه با بدیهی ترین اصول اخلاق و منطق و عقلانیت مغایرت دارد.

حسینی اظهار داشت: هیچ انسان خداترس و با ایمانی کل یک مجموعه را مورد افترا قرار نمی دهد. از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می خواهیم با نظارت موثر و مستمر نگذارد بعضی از افراد با بدزبانی مرزهای اخلاق را زیر پا بگذارند و به جای تقوای الهی درس عبور از خطوط قرمز به مردم بدهند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن احترام به محضر قاطبه امامان جمعه باید تأکید کنیم متأسفانه برخی از ائمه جمعه با دخالت های غیرکارشناسی و غیرسازنده و اظهارنظرهای غیرمسئولانه نه تنها در حل مشکلات نقشی ایفا نمی کنند بلکه به آن می افزایند و در خطابه های خود حد و مرزی را محترم نمی شمارند. بنابراین ضروری است شورای سیاست گذاری ائمه جمعه این مسئله را به طور جدی تحت مدیریت و کنترل قرار دهد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.