استقرار نیروهای یگان ویژه در منطقه زلزله‌زده خوی تایید شد

فرمانده یگان ویژه آذربایجان غربی از استقرار مأموران در مناطق زلزله‌زده خوی در راستای کمک به زلزله‌زدگان، تسهیل در پخش بسته‌ها و کمک‌های امدادی و استقرار امنیت خبر داد.

رضا فرجی فرمانده یگان ویژه انتظامی استان آذربایجان غربی از استقرار ماموران یگان ویژه در مناطق زلزله‌زده خوی در راستای کمک به زلزله‌زدگان، تسهیل در پخش بسته ها و کمک‌های امدادی و استقرار امنیت در منطقه خبرداد.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: ماموران یگان ویژه همچون گذشته که در حوادثی همچون سیل ، زلزله و کرونا به کمک مردم آمده و کمک رسانی کردند این بار هم در جمع مردم زلزله‌زده خوی حاضر شده و با نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین‌آلات خود به یاری مردم شتافتند.

سرهنگ فرجی گفت: یکی دیگر از ماموریت های یگان ویژه در این وقایع، بر قراری نظم در توزیع عادلانه نیازمندی زلزله زدگان از جمله چادر ، اقلام و مایحتاج است که توسط نیروهای امدادی به صحنه آورده می شود که متاسفانه شاهد بودیم که برخی رعایت نکرده و یگان ویژه برای برقراری نظم و رعایت مساوات در پخش نیازمندی ها نیز در صحنه وارد شد چرا که این بی‌نظمی باعث می شود که برخی از مردم نتوانند اقلام امدادی را دریافت کنند.

فرمانده یگان ویژه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: کارکنان یگان ویژه در این ماموریت ضمن برقراری نظم و امنیت مناطق زلزله زده، با تمام توان و تجهیزات در خدمت مردم هستند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.