حمله سایبری به اسرائیل/ کارمندان تهدید شدند

گروه هکری موسوم به «نیروی سایبری قدس» با حمله سایبری به کارخانه‌های مواد شیمیایی در اسرائیل برای کارکنان این کارخانه‌ها پیامی هشدارآمیز ارسال کرده است.

به نقل زا فارس، رسانه‌های فلسطینی، امروز (دوشنبه)، از حمله سایبری به کارخانه‌های مواد شیمیایی در اراضی اشغالی خبر دادند.

بنابر گزارش پایگاه خبری «سما»، در این حمله سایبری کارکنان کارخانه‌ها تهدید شده‌اند که با ارتکاب هر جنایت علیه فلسطینیان، بدنشان با مواد شیمیایی ذوب خواهد شد.

این پایگاه فلسطینی در ادامه اضافه کرد که در پیام هشدارآمیزی که برای کارکنان ارسال شده، آمده است: «پیام ما به شیمی‌دانان شاغل در کارخانه‌های مواد شیمیایی این است که این شغل را رها کنید و به دنبال شغل جدیدی باشید.»

در ادامه این پیام آمده است: «به دنبال جای جدیدی باشید که ما در آنجا نباشیم، اما متاسفانه ما همه جا هستیم. تأکید می‌کنیم که فعالیت شما در کارخانه‌های شیمیایی زندگیتان را به خطر می‌اندازد. ما به هیچ عنوان دفعه آینده در ذوب کردن بدن‌هایتان با مواد شیمیایی تردید نخواهیم کرد. تاوان هر گونه جنایت علیه فلسطینیان خون شماست. ما همه جا هستیم.»

این گزارش در حالی منتشر شده است که «گابی پورتنوی» رئیس سازمان امنیت سایبری رژیم صهیونیستی پیشتر در اظهاراتی از تعداد حملات سایبری انجام شده علیه نهادهای این رژیم ابراز حیرت کرده بود.

رئیس سازمان امنیت سایبری رژیم صهیونیستی به صراحت گفته بود که این رژیم هر ماه با ده‌ها حمله سایبری مواجه است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.