صحبت‌های جدید پیکه بعد از خیانت!

جرارد پیکه بازیکن پیشین بارسلونا در مورد وضعیت فعلی خود پس از جدایی از شکیرا صحبت می‌کند.

زندگی جرارد پیکه در سال گذشته پر از حواشی مربوط به جدایی‌اش از شکیرا بود. هر دو در چند ماه گذشته سر و صدای زیادی به پا کردند خصوصا خواننده کلمبیایی که آهنگ‌های جدیدش را به پیکه اختصاص داد و تا جایی که می‌توانست از او انتقاد کرد.

با این حال، همانطور که مدافع سابق بارسلونا در مصاحبه‌ای گفته، به نظر نمی‌رسد که آنقدرها تحت تأثیر قرار گرفته باشد. پیکه به نشریه ال‌پایس گفت: «من بسیار خوشحالم. تغییراتی در زندگی من ایجاد شده و من موفق شدم شادی خود را حفظ کنم.»

در واقع او می‌گوید که در حال حاضر کاری را که می‌خواهد انجام می‌دهد و همیشه می‌خواهد با خودش صادق باشد. علیرغم انتقادات زیادی که به او به خاطر خیانت به شکیرا با کلارا چیا وارد شده است.

پیکه گفت: «افرادی که به آنها اهمیت می‌دهم و کسانی که دوستشان دارم، کسانی هستند که مرا می‌شناسند. به هیچ کس دیگری اهمیت نمی‌دهم.»

نگاه به آینده

پیکه آنقدر به نظرات دیگران اهمیت نمی‌دهد که در واقع یک قانون برای زندگی کردن ساخته است. «روزی که بمیرم به گذشته نگاه خواهم کرد و امیدوارم که کارهایی را که می‌خواستم انجام داده باشم. می‌خواهم با خودم صادق باشم. من برای پاک کردن تصویر خود پول خرج نمی‌کنم.»

پیکه از سوی دیگر از موقعیت خود دفاع کرد و به نقش فرزندانش در جدایی از شکیرا اشاره کرد. او افزود: «همه مسئولند تا بهترین کارها را برای فرزندانشان انجام بدهند.» او همچنین معتقد است که وظیفه والدین «حفاظت» از فرزندانشان است: «این چیزی است که من روی آن تمرکز دارم و وظیفه من به عنوان پدر این است».

با این حال، انتظار می‌رود ساشا و میلان در ماه‌های آینده با شکیرا به میامی بروند، زیرا شکیرا و پیکه در پروسه جدایی به این توافق رسیدند که بچه‌ها با مادرشان در آمریکا زندگی کنند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.