وضعیت جوی شهرهای پرتردد نوروزی طی ۳ و ۴ فروردین

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی ۳ و ۴ فروردین را تشریح و اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر این مناطق نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران ۳ فروردین تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد و برای روز ۴ فروردین نیز آسمانی صاف در بعد از ظهر وزش باد در شب پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی اصفهان نیز در این دو روز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و وضعیت جوی کرج نیز در این دو روز نیمه ابری تا ابری و مه آلود به‌تدریج وزش باد و کاهش ابر خواهد بود.

آسمان گرگان ۳ فروردین نیمه ابری تا ابری به‌تدریج کاهش ابر خواهد بود و برای روز ۴ فروردین ماه بتدریج افزایش دما پیش بینی می‌شود. آسمان ساری ابری با بارش پراکنده به‌تدریج کاهش ابر خواهد بود و آسمان شهر رشت طی دو روز آینده آسمانی نیمه ابری تا ابری به‌تدریج کاهش ابر با افزایش دما و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

تبریز نیز در این دو روز ( ۳ و ۴ فروردین ماه) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری،گاهی وزش باد در برخی ساعات غبار محلی را تجربه می‌کند و آسمان مشهد به‌تدریج ابری، در بعضی از ساعات رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی اهواز  نیز در دو روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق یا غبارصبحگاهی گاهی وزش باد خواهد بود و آسمان شیراز نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و آسمان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با  غبار محلی در بعضی از ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی بندرعباس نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با  غبار محلی، وزش باد شدید و مواج خواهد بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.