نه بارسلونا و نه الهلال؛ مسی برای ماجراجویی جدید به آمریکا می‌رود

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال، انتقالش به تیم اینتر میامی آمریکا را تایید کرد و گفت به بارسلونا بازنخواهد گشت.

لیونل مسی خیلی زود پس از اتمام لیگ فرانسه و جشن قهرمانی با پاری‌سن‌ژرمن تصمیمش را گرفت؛ تصمیمی که نه بازگشت به بارسلونا بود و نه حضور در الهلال.

سرانجام رسماً مشخص شد لیونل مسی به اینتر میامی تیم تحت مالکیت دیوید بکام خواهد پیوست و در مصاحبه با نشریه «موندو دپورتیوو» تصمیمش را رسماً اعلام کرد. مسی در این باره گفت: «به اینتر میامی خواهم پیوست و این تصمیم ۱۰۰ درصد تأیید شده است. اگر مسئله پول بود به عربستان یا جاهای دیگری می‌رفتم که به نظرم پول زیادی بود. حقیقت این است که دلیل تصمیم من چیز دیگری‌ست و نه به خاطر پول.»

بیشتر بخوانید:

ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال که با این تصمیم هواداران باشگاه بارسلونا را را حسابی ناراحت کرده است دلیل برنگشتن به نوکمپ را اینگونه توضیح داد: «خیلی دوست داشتم تا به بارسلونا برگردم و این آرزو را داشتم، ام ابعد از اتفاقی که دو سال پیش افتاد، نمی‌خواستم دوباره در همان موقعیت قرار بگیرم و آینده‌ام را به دیگری بسپارم. می‌خواستم خودم تصمیم بگیرم و به فکر خودم و خانواده‌ام باشم.»

مسی در مورد سایر پیشنهادهایی که داشت هم گفت: «در اروپا هم از یک تیم پیشنهاد داشتم اما این اصلاً مهم نبود چون در اروپا فقط می‌خواستم برای بارسلونا بازی کنم.»

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.