اصولگرایان برای رسیدن به وحدت حداکثری مصمم هستند

ماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات مهمی در راستای وحدت اصولگرایان انجام شده که نشان می‌دهد اصولگرایان برای رسیدن وحدت حداکثری مصمم هستند.

محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه وحدت در جبهه اصولگرایی یک ضرورت است، گفت: با توجه به شرایطی که اصولگرایان دارند، بهترین راه برای رسیدن به وحدت حداکثری، ایثار و از خودگذشتگی است که به‌لطف خدا محقق شده است.
وی با ابراز اینکه، وحدت ذیل شورای فقها بهترین راه برای رسیدن به وحدت حداکثری است، تصریح کرد: اصولگرایان برای رسیدن به وحدت حداکثری مصمم هستند و با عزمی که در این زمینه دارند امیدواریم شاهد یک لیست سراسری از سوی اصولگرایان باشیم.
کوثری با اعلام اینکه جریان فتنه و ضدانقلاب اختلاف میان اصولگرایان و نیروهای ارزشی را دنبال می‌کند، گفت: یکی از دلایلی که موجب می‌شود ما بگوییم وحدت میان اصولگرایان ضرورت جدی است وحشتی است که جریان ضدانقلاب از همگرایی اصولگرایان دارد لذا امیدواریم همه گروه‌ها و جریان‌های اصولگرا با در نظر گرفتن شرایط، زمینه را برای وحدت حداکثری فراهم کنند.
نماینده مردم تهران در پایان با اظهار اینکه جریان فتنه برای رسیدن به قدرت تلاش می‌کند، تأکید کرد: کسانی که در فتنه 88 علیه نظام اسلامی کودتا و فتنه کردند به هیچ عنوان حق ندارند فعالیت سیاسی داشته باشند چرا که این افراد به‌دلیل تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و فتنه‌گری علیه ارزش‌های مردم، مطرود مردم هستند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.