نگرانی از شیوع آنفولانزا/ وزیر بهداشت تیم کارشناسی به کرمان اعزام کند

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواست تیمی را به این استان اعزام کند تا وضعیت شیوع بیماری آنفلوآنزای H1N1 در این استان را پیگیری کند.

محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس در تذکری گفت: امروز وضعیت استان کرمان به دلیل شیوع بیماری آنفلوآنزای H1N1 نگران کننده است.  وی از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواست تا تیمی را به این استان اعزام کند تا به وضعیت مردم رسیدگی کنند.

اخیرا بیماری آنفلوآنزای H1N1 در استان کرمان شیوع یافته که تاکنون بیش از 20 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند.

**درخواست نمایندگان استان کرمان برای رسیدگی به شیوع آنفولانزا
موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری گفت: آنفلوآنزا H1N1 در کرمان شیوع یافته که این بیماری جان تعدادی از هموطنان را گرفته است. وی از مسئولان خواست هر چه سریعتر به وضعیت مردم استان کرمان رسیدگی کنند.

عضنفرآبادی اضافه کرد: نمایندگان استان کرمان خواهان رسیدگی هر چه سریعتر به این موضوع هستند زیر این موضوع باعث نگرانی مردم کرمان شده است.

** انتقاد نماینده زاهدان از برگزاری مسابقات رالی مختلط 
حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مسابقات رالی مختلط در زاهدان در روز اربعین انتقاد کرد و گفت: امروز مردم استان سیستان و بلوچستان بسیار عصبانی و نگران هستند زیرا مسابقات اتومبیلرانی (رالی مختلط) در روز اربعین در شهر زاهدان برگزار شد که یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

وی از وزیر ورزش و جوانان خواست در این راستا پاسخگو باشد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.