کاهش ۵.۶ درصدی تلفات حوادث رانندگی/ بیشترین تلفات در جاده‌های درون‌شهری

قادی پاشا از کاهش ۵.۶ درصدی تلفات حوادث رانندگی در هفت ماهه امسال خبرداد و گفت: متاسفانه ۷۶۴ نفر از شهروندان تهرانی در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

مسعود قادی پاشا با اشاره به کاهش ۵.۶ درصدی تلفات حوادث رانندگی در هفت ماهه امسال اظهار کرد: ۷۶۴ نفر از شهروندان تهرانی در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۸۰۹ نفر بوده است ۵.۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد؛ از تعداد فوتی‌ها ۶۱۳ نفر مرد و ۱۵۱ نفر زن بودند.

 

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با ۵۴۰ مورد در جاده‌های درون‌شهری، ۲۰۴ مورد در جاده‌های برون‌شهری، ۷ مورد در جاده‌های روستایی و ۱۳ مورد نیز به صورت نامعلوم بوده است.

قادی پاشا با بیان اینکه بیشترین آمار فوتی‌ها در جاده‌های درون‌شهری است بیان کرد: مسئولان می‌بایست تدابیر لازم را برای کاهش حوادث درون‌شهری داشته باشند.

وی همچنین گفت: استان تهران رتبه اول مرگ و میر عابران پیاده در کشور را دارد که در هفت ماهه اول امسال ۲۲ هزار و ۳۷۹ مصدوم حادثه رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که ۱۶ هزار و ۳۶۹ نفر مرد و ۶ هزار و ۱۰ نفر زن بودند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش یافته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران اضافه کرد: همچنین در مهرماه امسال ۱۱۸ نفر از شهروندان تهرانی جان خود را به دلیل تصادف از دست دادند که ۹۷ نفر مرد و ۲۱ نفر زن بوده‌اند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.