با هرکس که خلاف حکم قوه قضائیه در مورد ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات عمل کند برخورد می‌شود

سخنگوی وزارت ارشاد در خصوص ممنوع‌التصویری رئیس اصلاحات گفت: قوه قضائیه رای خود را صادر کرده و آن حکم و رای به مطبوعات و رسانه‌ها ارسال شده است و مطبوعات آن را رعایت می‌کنند، هر کس هم برخلاف قانون عمل کند با آن برخورد می‌شود.

حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری میزان در مورد بحث ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات گفت: در یک نشست خبری خبرنگار سوالی در خصوص بحث ممنوع‌التصویری  رئیس دولت اصلاحات پرسید و متاسفانه  برخی سایت‌ها و روزنامه‌ها برداشت‌های متفاوتی از آن کردند و عده‌ای هم از پاسخ من بهره‌برداری سیاسی کردند؛ من در آن نشست در واقع یک بحث حقوقی در قانون اساسی را مطرح کردم.
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اینکه مرجع قضایی در رابطه با این موضوع حکم و رای داده قابل احترام است. وزارت ارشاد قصد دخالت در موضوعاتی که قوه قضائیه پیگیری می‌کند ندارد و بر اساس مصالحی که قوه قضائیه تشخیص داده و حکم صادر کرده است ما نیز آن را اجرا می‌کنیم.

نوش‌آبادی افزود: وزارت ارشاد هم آن رای و حکم قوه قضاییه را به اطلاع مطبوعات و رسانه‌ها رسانده است بنابراین ما بحث‌مان تقابل با قوه قضائیه نیست. ما به عنوان وزارت ارشاد وظیفه داریم پیگیر مسائل و جرائمی که در حوزه مطبوعات پیش می‌آید باشیم و هر کسی تخلف یا تخطی انجام دهد بر اساس قانون با آن برخورد می‌شود.
 
سخنگوی وزارت ارشاد در پایان در خصوص ممنوع‌التصویری رئیس اصلاحات گفت: در مورد ممنوع‌التصویری شخص مورد نظر،  قوه قضائیه رای خود را صادر کرده و آن حکم و رای به مطبوعات و رسانه‌ها ارسال شده است و مطبوعات آن را رعایت می‌کنند، هر کس هم برخلاف قانون عمل کند با آن برخورد می‌شود. وزارت ارشاد در چارچوب مقررات عمل می‌کند و فراتر از قانون نمی‌تواند حرفی بزند. 

وی در پایان عنوان کرد: از رسانه‌هایی که حریم را بشکنند حمایت نمی‌کنیم و وزارت ارشاد هم بنای حمایت از این رسانه‌ها را ندارد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.