پیام ویدئویی زنگنه با موضوع انتخابات

وزیر نفت با انتشار پیامی ویدئویی، واجدان شرایط را برای شرکت در انتخابات پیش رو دعوت و تاکید کرد که توسعه کشور با حضور مردم در پای صندوق های رای محقق می شود.

بیژن زنگنه در این پیام با بیان اینکه انتخابات امر مهمی برای کشور است، افزود: انتخابات، حق تعیین سرنوشت ما و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی است.
وزیر نفت با دعوت از همه مردم واجد شرایط برای شرکت در انتخابات، اضافه کرد: مردم، حداکثر یک ساعت باید وقت بگذارند اما سرنوشت کشور خودشان را تعیین می کنند.
زنگنه ادامه داد: مردم فکر نکنند که رایشان تاثیر ندارد؛ حتی یک رای نیز تاثیرگزار است.
وی گفت: اگر کشوری بخواهد به سوی توسعه برود و برای اینکه هر روز در مجلس دعوا، درگیری و بدزبانی نباشد، باید مردم در پای صندوق ها حضور یایند.
وزیر نفت با تاکید بر اینکه «باید به جهتی برویم که امید در دل مردم بیشتر شود»، افزود: همه در انتخابات شرکت کنند و به لیست ها به طور کامل رای بدهند.
زنگنه اضافه کرد: در تهران به همه ۳۰ نفر برای مجلس و ۱۶ نفر برای خبرگان رای بدهند و در سایر شهرستانها نیز به تعدادی که نیاز است رای بدهند.
وی با بیان اینکه این انتخابات، برای آرامش، توسعه و آینده کشور نیاز است، ادامه داد: همچنین این انتخابات برای اینکه پس از تحقق برجام به اهداف و خواسته های مردم، به اشتغال، تولید و عزت و سربلندی کشور برسیم، نیاز است.
وزیر نفت اضافه کرد: امیدوارم با حضور مردم، برگی در تاریخ به سمت توسعه، سرافرازی و سربلندی کشور ورق بخورد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.