طلسمی که یحیی شکست و کسی حواسش نبود

پرسپولیس برای اولین بار در لیگ نوزدهم موفق شد از سد تیمی بگذرد که سرمربی‌اش سابقه حضور در پرسپولیس را دارد.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان توانست با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد و قهرمانی خود را قطعی کند.

پس از این برد آمارهای گوناگونی راجع به قهرمانی سرخپوشان تهرانی به بیرون درز کرد و در رسانه‌های مختلف مطالبی کار شد اما در این میان یک رکورد دیگر هم زده شد یا به عبارتی یک طلسم بزرگ شکسته شد.

پرسپولیس برای اولین بار در این فصل در مصاف با تیم‌هایی که سرمربی‌شان سابقه حضور در پرسپولیس به عنوان سرمربی یا بازیکن را داشته‌اند نباخت و توانست سه امتیاز را به دست بیاورد. در سه رویایی قبلی سه باخت برای تیم تهرانی به دست آمده بود یا به عبارتی دیگر ۷۵ درصد باخت‌های این فصل پرسپولیس در برابر تیم‌هایی رقم خورده بود که سرمربی‌شان پرسپولیسی بود ولی یحیی گل‌محمدی این طلسم را شکست.

ابتدا پرسپولیس در هفته دوم با یک گل به تراکتوری باخت که هدایتش به عهده مصطفی دنیزلی بود. این سرمربی ترکیه‌ای در ۲ مقطع هدایت سرخپوشان تهرانی را در دست داشت. باخت بعدی در برابر همین یحیی گل‌محمدی به دست آمد. شهرخودرو در هفته ششم با یک گل توانست از سد پرسپولیس بگذرد و سومین باخت فصل را به این تیم متحمل کند. در ادامه مهدی تارتار با نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و سرخپوشان پایتخت نشین را با یک گل از پیش رو برداشت. باختی که به آخرین شکست این فصل پرسپولیس تا به اینجا تبدیل شد. با این وجود برد پرسپولیسِ یحیی برابر نفتِ مهدی تارتار پایان‌بخش این ماجرا بود.

پرسپولیس در ادامه ماجرای لیگ نوزدهم با تیمی پیکار ندارد که سرمربی‌اش پرسپولیسی باشد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.