واکنشِ مجید صالحی به متلک‌های اکبر عبدی به محمدرضا شریفی‌نیا

مجید صالحی، سخنان اکبر عبدی درباره محمدرضا شریفی‌نیا در برنامه «امشو» را از جنس شوخی خواند. او، همچنین در پستی اینستاگرامی، از شریفی‌نیا دلجویی کرد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از خبرآنلاین، برنامه زنده و اینترنتی «امشو» با اجرای مجید صالحی، شامگاه شنبه (چهارم مرداد)، میزبان اکبر عبدی و امیر نوری بود. در این برنامه، اکبر عبدی، در سخنانی که بیشتر متلک‌آمیز بود، از محمدرضا شریفی‌نیا یاد کرد.

این سخنان که بازتاب و واکنش‌های زیادی را در پی داشت، مجید صالحی را برانگیخت تا درباره آن توضیح دهد. او شب گذشته و  ۲۴ ساعت پس از پخش برنامه «امشو»، در پستی اینستاگرامی، متن زیر را منتشر کرد:

«من دو فیلم با محمدرضا شریفی‌نیا عزیز همبازی بودم؛ به‌همراه امین حیایی دوست‌داشتنی و فرزاد جان حسنی و سپند امیرسلیمانی مهربان.

یکی «سه بیگانه»: آقای مهدی مظلومی رفیق، دیگری «ثبت با سند برابر است»: بهمن‌خان گودرزی شفیق.

که به بنده و همه رفقای جانم به‌واسطه حضور شریفی‌نیای طناز با کودک درون شیطون و پر انرژیش به‌معنای مثبت و درستش، به ما بیشتر خوش گذشت؛ و خاطرات خوبی برای من شد در سینما؛ به حاشیه‌ها کار نداشتم؛ شاید دوستی من با تمام همکارانم با هر نوع تفکر و عقیده در سینما به خاطر دوری از حاشیه‌ها و احترام به نگاه و انتخاب همگی دوستان جانم است.

بعد از آن دو فیلم چند باری هم پیشنهاد برای بازی در فیلم‌های دیگر به بنده داد که متاسفانه نشد که با هم باشیم (شایدم صادقانه بگویم فیلم‌ها یا بعضی نقش‌ها را دوست نداشتم و کم سعادت بودم)

اما کار کردن با بازیگری که تکلیفت برای قرار گرفتن در کنارش برایت بسیار مشخص است، ساده و مشخص و دلچسبه، و تا به‌حال مورد و رفتار بدی از ایشان ندیدم و همان‌طور که در «امشو» گفتم، آدم خوبیست و قابل احترام.
و صحبت‌های آقای عبدی عزیز در برنامه «امشو» ما، بی‌غرض و از روی همان شوخی‌های همیشگی‌شان بوده، که سالهاست دو بزرگوار هنرمند در شوخی و بذله‌گویی به یکدیگر می‌گویند و دوستانه در کنار یکدیگر در بیشمار فیلم بازی کردند.

هر دو نازنین، برقرار و پاینده باشند، سالیان سال.»

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.