ارزیابی احسان علیخانی از کنکور آنلاین!

شب گذشته «عصر جدید» با اجراهای جذاب و متفاوت شرکت کنندگان روی آنتن شبکه سه رفت.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، پنجمین قسمت از دور دوم مسابقه «عصرجدید» شب گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت. قسمت پنجم به دو قسمت تقسیم شده که به همراه آیتم‌هایی ویژه قرار است در دو شب پخش شود. به خاطر نگرانی نسبت به حضور تماشاگران، این برنامه بدون حضور آنها ضبط شده است.

به دلیل عدم حضور تماشاگر در استودیو و برای اینکه شرکت کنندگان بی رمق نشوند، عوامل عصر جدید چهار دکمه روی میز علیخانی تعبیه کرده اند. دکمه دستِ معمولی، خنده، هیجان و دکمه‌ای نسبت به نظرات داوران تعبیه شده که حداقل شرکت کنندگان مورد تشویق تماشاگران قرار بگیرند.

گروه ضربان، نخستین اجرای قسمت پنجم از دور دوم عصرجدید بودند که چهار رای مثبت را گرفتند.

محمد بازوپیشه، توانست با بازآفرینی مفهوم تازه‌ای از عروسک‌گردانی را به نمایش بگذارد.اجرای خوب این شرکت کننده با رای مثبت داوران همراه شد.

بازوپیشه درباره نظر مادرش گفت: زمان پخش اجرای قبلی مادرم در خانه خیلی نگران بودند،در طول پخش اجرا دعا می کرد تا من از ارتفاع سقوط نکنم!

پارسا سیمین‌مرام، سومین اجرای قسمت پنجم در حوزه خوانندگی را به عهده داشت، اجرای دوزبانه با تکنیک و احوال دقیق و عمیق که تمرین‌های فراوان، کاملا عیان بود!

این شرکت کننده چهار رای مثبت داوران را دریافت کرد.علیخانی نسبت به اجرای سیمین مرام گفت: گردن کلفت است. انگارسنگین وزن کشتی روی صحنه آمده، سید بشیر و امین حیایی همیشه می‌گفتند که سن جسمی، سن هنری، اما پارسا سن صوتی اش بالاست (خنده) اینقدر بم نخون می‌خواهی سید بشیر ما را آزار بدهی.

پارسا درباره کنکور و وزن کم کردن خودش گفت: باشگاه رفتم و حدود ۶ کیلو وزن کم کردم. سال آخر متوسطه هستم، از اول به اصرار خانواده قرار بود پزشکی بخوانم، اما بعد از حضورم در عصر جدید تصمیم گرفتند که من رشته هنر را ادامه بدهم.

علیخانی درباره شرایط کنکور امسال و برگزاری آنلاین آن ادامه داد: البته اگر کنکور آنلاین برگزار کنند همه رتبه یک دانشگاه شریف را به دست می‌آورند. (خنده)

وی عنوان کرد: بچه مردم می‌خواهد ماسک بزند و در جلسه حضور پیدا کند خانواده‌ها نگران هستند. کنکوری‌ها خیلی اصرار دارند زمان کنکور تغییر کند،پیش از این که کنکور عادی برگزار می‌شد، بیماری‌های جدی سراغ کنکوری‌ها می‌آمد، بچه‌هایی را سراغ دارم که از استرس کنکور در سال‌های گذشته به دیابت مبتلا شده اند. حالا فکر کنید کرونا هم گریبان گیر آنها شده است. این بچه‌ها را باید درک کنید. اگر دولت توقع دارد مردم یک چیز‌هایی را رعایت کنند بعضی از موضوعات این چنینی را باید فرمولی برایشان پیدا کنند.

قسمت پنجم، به دو قسمت تقسیم شده که به همراه آیتم‌هایی ویژه در دو شب متوالی پخش می‌شود و امشب ادامه اجرا‌ها پخش خواهد شد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.