تاریخ رونمایی رسمی از PS۵ مشخص شد

شرکت سونی اعلام کرد روز چهارشنبه این هفته طی یک برنامه آنلاین ۴۰ ذقیقه ای اطلاعات جدیدی را از PS۵ در اختیار کاربرا قرار خواهد داد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران،  بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت سونی قرار است در هفته آینده یک مراسم ویژه برای کنسول پلی استیشن ۵ برگزار کند. این رویداد قرار شده تا به صورت آنلاین در روز چهارشنبه ۱۶ سپتامبر به مدت ۴۰ دقیقه پخش شود. طبق صحبت‌های مسئولان شرکت سونی در این مراسم اطلاعاتی از بازی‌های انحصاری و دیگر عناوین مخصوص کنسول پلی استیشن ۵ نیز منتشر می‌شود.

این مراسم در واقع یک نگاه دقیق‌تر به عناوینی است که قرار شده برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شوند. همچنین انتظار می‌رود شرکت سونی این بار پرده از قیمت کنسول خود و تاریخ عرضه آن بردارد و جوابی دقیق به سوالات طرفداران خود بدهد. هم زمان با برنامه‌های شرکت سونی، مایکروسافت نیز قصد دارد تا در هفته آینده اهداف خود برای کنسول‌های نسل آینده و قیمت آن‌ها را مشخص کند.

گفتنی است؛ سونی حدود یک ماه است که امکان ثبت نام برای پیش خرید کنسول خود را در اختیار کاربران قرار داده، اما با این حال همواره هیچ جزئیاتی را در رابطه با قیمت کنسول مطرح نکرده است.

 

رونمایی از قیمت نهایی PS۵

آن طور که به نظر می‌آید شرکت سونی قصد دارد در روز چهارشنبه قیمت کنسول جدید خود را مشخص کند. احتمال رونمایی از قیمت کنسول جدید سونی به آن دلیل زیاد است که شرکت مایکروسافت قصد دارد در تاریخ ۲۲ سپتامبر پیش خرید کنسول Xbox Series X را با قیمت ۴۹۹ دلار آغاز کند. البته شرکت سونی باید از قیمت هر دو کنسول خود، یعنی مدل دیجیتالی و نمونه ساده رونمایی کند.

کاربران انتظار دارند که در این نسل شاهد رقابت شدید بر روی قیمت کنسول‌ها باشند، به خصوص پس از آن که مایکروسافت قیمت ایکس باکس سری اس را ۲۹۹ دلار مشخص کرد. با توجه به آن که شرکت سونی در فراهم کردن فن تهویه هوای کنسول پلی استیشن ۵ نتوانسته موفق عمل کند و هزینه بالایی را متقبل شده، پیش‌بینی می‌شود این شرکت در رقابت قیمت کنسول‌ها با مشکل مواجه شود.

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.