بخشی از مطالبات دیاباته پرداخت شد

با اعلام مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال، بخشی از مطالبات مهاجم خارجی این تیم پرداخت شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از اینکه شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود نامه ای را برای مدیران این باشگاه فرستاد و هشدار داد که قصد دارد قرارداد خود را با آبی ها فسخ کند، با اعلام محمد حسین زرندی (مدیر رسانه باشگاه  استقلال) بخشی از مطالبات این بازیکن پرداخت شده و هیچ خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی کند.

زرندی درباره این موضوع اظهار داشت: نامه دیاباته به دست باشگاه رسیده، اما این نامه برای چند روز قبل است. بخشی از مطالبات دیاباته پرداخت شده و در حال حاضر او در اردوی استقلال حضور دارد و مشکل خاصی در این خصوص نداریم.

او در خصوص علی کریمی نیز گفت: کریمی مشکل روادید داشت و کار‌های او برای اینکه بتواند با خیال راحت به قطر بیاید و به اردوی تیم فوتبال استقلال اضافه شود کمی زمان برد. باشگاه استقلال در صدد این است تا شرایط را برای حضور علی کریمی در بازی روز یکشنبه فراهم کند

او درباره وضعیت حضور استراماچونی در استقلال گفت: ۲ روز قبل اعزام تیم به قطر مدیر رسانه شدم و درباره استراماچونی در حد و اندازه رسانه‌ها می‌دانم، اما طبق اعلام باشگاه گویا مدیران نمی‌توانند قرارداد استراماچونی را تکمیل کنند و او نمی‌تواند به ایران برگردد. در حال حاضر نامجو مطلق زحمت هدایت تیم را عهده دارد و آرامش خوبی در تیم حاکم است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.