مهلت امریه شدن در دانش‌بنیان‌ها تا ۱۵ آبان است

نخبگان و فعالان فناور می‌توانند خدمت سربازی خود را به جای پادگان در یک شرکت دانش‌بنیان به عنوان کارمندان کلیدی سپری کنند، متقاضیان تا ۱۵ آبان ماه ۹۹ فرصت دارند تا رزومه ارسال کنند.

به تازگی یک دستگاه دولتی نیز برای جذب امریه در رشته‌های خاص تحصیلی فراخوانی منتشر کرده است، متقاضیان تا ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند تا رزومه خود را به نشانی tbf.co@chmail.ir ارسال کنند.

ثبت‌نام در خارج از بازه‌ زمانی اعلام شده، مفید فایده واقع نخواهد شد.

با توجه به گسترش فرهنگ سرباز فناور در نهادهای اجرایی و گفتمان‌سازی که در این زمینه، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری انجام گرفته است، به تازگی یک نهاد دولتی نیز برای جذب امریه تخصصی فراخوانی را منتشر کرده است. بر اساس شرایط اعلامی از سوی این دستگاه اجرایی، فرد داوطلب برای استفاده از امریه باید در رشته‌هایی مانند مهندسی صنایع و مدیریت، فارغ‌التحصیل شده باشد. این مسئله با توجه به نیاز این دستگاه اجرایی به این رشته‌ها اعلام شده است. همچنین افراد واجد شرایط و داوطلب نباید دارای غیبت سربازی باشند.

علاوه بر این، متقاضیان باید در یکی از دانشگاه‌های دولتی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد فارغ‌التحصیل شده باشند. همچنین سکونت در تهران، دیگر پیش‌شرطی است که برای داوطلبان برخورداری از این بسته خدمتی، ارائه شده است.

امریه نخبگان و فعالان فناور یکی از امتیازات ویژه‌ای است که با مساعدت رهبر انقلاب، به شرکت‌های دانش‌بنیان اعطاء شده است.

داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد این بسته خدمتی به سایت‌های وابسته به مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری مراجعه کنند. به گفته مسئولان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، تاکنون تعداد پرشماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور از تسهیلات نظام‌وظیفه تخصصی بهره‌مند شدند.

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.