نقش آفرینی کیم کارداشیان در مستند طلاق خود!

کیم کارداشیان در فیلم مستند طلاق خود از همسرش کانیه وست بازی خواهد کرد. او پس از ۷ سال زندگی مشترک با” کانیه وست ” (ترانه‌سرا و تهیه کننده و خواننده رپ) از دادگاه تقاضای طلاق نموده است و قرار است در فیلم مستندی (که چند ماه پایایانی زندگی مشترک آن‌ها را به تصویر می‌کشد) ایفای نقش کند.

فیلم مستند طلاق کارداشیان  قرار است بخش پایانی سریال ” keeping up with the Kardashian” (پا به پای خانواده کارداشیان) باشد. خانواده کارداشیان قرارداد پرمنفعتی را برای بازی در این فیلم بستند، که هنوز متن نمایش آن نوشته نشده است، اما از قرائن پیداست مسئله جدایی آن‌ها موضوع اصلی این فیلم است و پیش نمایش این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

طبق گزارش رسیده از روزنامه Sunday mirror ،جدایی کیم کارداشیان در این سریال به صورت مستند به نمایش در می‌آید و احتمالاً تم اصلی فیلم این جدایی است. اما به احتمال قوی کانیه وست در هیچ یک از قسمت‌های این برنامه حضور نخواهد داشت.

کیم کارداشیان اظهار می‌دارد که به خاطر جدایی از همسرش بسیار غمگین است، اما این بهترین تصمیمی بوده که او برای خود و خانواده‌اش گرفته است. وی قبل از شروع مراحل طلاق احساس ناراحتی داشته، اما الان قدرت به پایان رساندن این مسئله را دارد و پس از این اولویت زندگی او بزرگ‌کردن و پرورش فرزندانش می‌باشد.

آن‌ها چهار فرزند دارند North هفت ساله , Saint پنج ساله، Chicago سه ساله و Psalm است و او حالا فقط نگران زندگی خصوصی خود و کودکانش می‌باشد.دختر بزرگتر خانواده North تا حدودی مسئله را درک می‌کند. کیم به فرزندان خود گفته: پدرشان را دوست دارد، اما آن‌ها احتیاج دارند که دور از هم زندگی کنند. هر چند آن‌ها کاملاً ماجرا را درک نمی‌کنند و نمی‌دانند که چه اتفاقی در حال وقوع است. اما چون چند ماه قبل از قطعی شدن طلاق، کانیه وست جدا از خانواده زندگی می‌کرده است، مسئله جدایی برای فرزندان مسئله جدیدی نیست.

کیم کارداشیان می‌گوید سال پیش تصمیم به طلاق گرفته ولی از آنجایی که می‌خواست یک بار دیگر شانس زندگی مشترکش را امتحان کند، فرصت دیگری برای این زندگی قائل شده است، اما پس از گذشت یک سال دریافت که زمان اقدام به طلاق فرا رسیده است.

او می‌گوید در زندگی ما نه خیانت و نه حرکت ناشایستی وجود داشته است، ما از نظر احساسی از هم فاصله گرفتیم و به نوعی قبل از طلاق رسمی، طلاق عاطفی گرفتیم.این زوج برای ماه‌ها از هم جدا زندگی کردند.

اما جرقه این جدایی زمانی زده شد که در سال ۲۰۱۸ کانیه وست در یک مصاحبه جنجالی جمله معروف “برده داری یک انتخاب بود ” را به کار برد و پس از انتقاد شدید از سوی مردم در دفاع از خود گفت: دوران برده‌داری ۴۰۰ سال طول کشیده، ۴۰۰ سال یعنی برده داری یک انتخاب بوده است! این که جمعیت بزرگی از مردم برای ۴۰۰ سال برده بمانند یک انتخاب بوده است!

از قرار معلوم کارداشیان از این صحبت همسر خود سرافکنده شده و بعد از این صحبت (و جمله‌ای که کانیه بر اثر هیجان از دهنش پریده بود)، آن‌ها مجبور شدند به سختی کار کنند تا این موضوع را از سر بگذرانند.

اما قضیه به همین جا ختم نشد” کانیه وست ” در طول کاندیداتوری ریاست جمهوری در مورد مسائل خصوصی شان در میان جمع صحبت نمود و علاوه بر آن در توییتر به محکوم کردن کیم کارداشیان پرداخت و او را متهم نمود که سعی در حبس نمودن او با حضور دکتر در اتاق را داشته است. کانیه وست در جریان طلاق بار‌ها با ریشخند نمودن کیم کارداشیان ادعا نمود که به کیم در طول جدایی شان در مراحل طلاق خیانت می‌کرده است.

کیم کارداشیان برای اولین بار با وکیل طلاق خود به نام Laura wasser تماس گرفت. بعد از آن کار‌ها به صورت هماهنگ به پیش رفت. این زوج بر روی تقسیم دارایی هایشان به صورت منصفانه متمرکز هستند. البته تقسیم دارایی‌های آن‌ها برطبق “موافقتنامه قبل از ازدواج” انجام خواهد شد و دارایی ۲.۱ میلیارد دلاری مشترکشان به طور منصفانه‌ای بنابراین تعهدنامه تقسیم خواهد شد.

طبق گزارش مجله Forbes دارایی مشترک این زوج ۷۰ میلیون دلار تخمین زده شده است، که بر اساس موافقتنامه قبل از ازدواج تقسیم خواهد شد. مبالغی که شامل املاک، اشیای هنری، ماشین‌های سواری، جواهرات و … می‌باشد. البته آن‌ها به غیر از این دارایی‌ها، مشاغل و شرکت‌های خود را نیز دارند.

شرکت‌هایی مانند: لوازم آرایشی کیم کارداشیان به نام KKW Beauty و تولیدات لباس ورزشی متعلق به کانیه وست به نام Yeezy و همچنین لباس زیر زنانه با مارک Skims که متعلق به کیم کارداشیان می‌باشد. از دیگر مسائل مطرح شده در طلاق مسئله حضانت مشترک کودکان از سوی این زوج می‌باشد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.