نقل و انتقالات اروپا؛ مقصد لواندوفسکی کجاست؟

در حالی که تا باز شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا زمان زیادی باقی مانده است، اما خبر‌های متنوعی در این باره در رسانه‌های اروپایی منتشر می‌شوند.

پنجره زمستانی نقل و انتقالات بازیکنان اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چند ماه مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره بازیکنان به گوش می‌رسد.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

تمایل لیورپول برای خرید رافینیا

باشگاه لیورپول برای خرید رافینیا، بازیکن برزیلی تیم لیدز یونایتد در تابستان سال ۲۰۲۲، ابراز علاقه کرده است. رافینیا اکتبر سال ۲۰۲۰ با ۱۷ میلیون پوند از رن فرانسه به لیدز یونایتد نقل مکان و در ترکیب اصلی تیم مارسلو بیلسا جایگاه ثابتی برای خود پیدا کرد.

رقابت اتلتیکو مادرید و سویا بر سر بازیکن جوان فنرباغچه

تیم‌های اتلتیکو مادرید و سویای اسپانیا برای خرید آتیلا زالای بازیکن ۲۳ ساله تیم فنرباغچه در ماه ژانویه ابراز علاقه کردند. این بازیکن تا سال ۲۰۲۵ با فنرباغچه قرارداد دارد و در فصل جاری برای این تیم ۱۲ بازی انجام داده است.

واکنش بنزما درباره پیوستن امباپه به رئال مادرید

 

کریم بنزما، ستاره فرانسوی تیم رئال مادرید بار دیگر از حضور ستاره پاری سن ژرمن در رئال استقبال کرد و گفت: آیا من می‌خواهم کنار امباپه در رئال مادرید بازی کنم؟ قبلا هم گفتم و باز هم می‌گویم؛ البته!

تمایل میلان برای جذب مهاجم پیزا به عنوان جانشین ابراهیموویچ

گازتا دلو اسپورت گزارش داد باشگاه آث میلان ایتالیا لورنزو لوکا، مهاجم تیم پیزا را به عنوان جانشین بلندمدت برای زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی خود می‌داند.

روسونری‌ها می‌توانند در ماه ژانویه برای خرید این بازیکن ۳۰ ساله اقدام کنند به نظر می‌رسد پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی برای خرید این بازیکن کافی باشد. لوکا در رقابت‌های سری B فوتبال ایتالیا در ۷ بازی ۶ گل به ثمر رسانده است.

نیوکاسل به دنبال ربیوت

به‌نوشته کالچو مرکاتو باشگاه نیوکاسل در نظر دارد آدرین ربیوت، هافبک تیم یوونتوس را به خدمت بگیرد. بیانکونری‌ها ممکن است مایل باشند این بازیکن ۲۶ ساله را در فصل آینده بفروشند و لیگ برتر انگلیس گزینه اول او برای ادامه کار خواهد بود.

حالا ربیوت در رادار تیم نیوکاسل قرار گرفته و این تیم پس از واگذاری ۳۰۰ میلیون پوندی به سعودی‌ها به دنبال آن است که خود را تقویت کند.

مخالفت آرتتا با انتقال مارتینلی

میکل آرتتا مربی تیم آرسنال گفت:” هیچ تمایلی برای انتقال قرضی گابریل مارتینلی در ماه ژانویه به عنوان بازیکن قرضی ندارد.” با وجود آن که این بازیکن در این فصل بازی‌های کمی انجام داده است، همچنان در برنامه آرتتا جای دارد. این بازیکن ۲۰ ساله در این فصل فقط ۱۵۰ دقیقه در لیگ برتر انگلیس بازی کرده و در مجموع چهار بار برای توپچی‌ها به میدان رفته است.

یوونتوس به دنبال فروش رمزی

 

باشگاه یوونتوس در نظر دارد در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه آرون رمزی را بفروشد. بیانکونری‌ها در نظر دارند خط هافبک خود را تقویت کنند و به همین منظور برای تامین بودجه آن تصمیم دارند چند بازیکن خود از جمله آرون رمزی، ستاره سابق آرسنال را بفروشند.

نیوکاسل همچنان به دنبال جانشینی برای استیو بروس

استیو بروس، سرمربی نیوکاسل روز جمعه در نشست خبری حاضر خواهد شد. هنوز جانشینی برای او تعیین نشده است و هیئت مدیره نیوکاسل در نظر دارد پیش از برکناری بروس جانشین او را به طور قطعی مشخص کند.

بارسلونا خواهان جذب آزپیلیکوئتا

بارسلونا امیدوار است بتواند سزار آزپیلیکوئتا، بازیکن تیم چلسی را به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل به خدمت بگیرد. این مدافع باتجربه تیم ملی اسپانیا آخرین سال قرارداد خود با چلسی را سپری می‌کند و هنوز بر سر تمدید قرارداد با آبی‌های لندن به توافق نرسیده است.

بن‌بست مذاکرات سرخیو روبرتو و بارسلونا

باشگاه بارسلونا نتوانسته است برای تمدید قرارداد سرخیو روبرتو، یکی از کاپیتان‌های خود موافقت او را جلب کند. روبرتو در آخرین سال قرارداد خود به سر می‌برد و به نظر می‌رسد تابستان سال ۲۰۲۲ بازیکن آزاد خواهد شد.

منچسترسیتی مقصد احتمالی لواندوفسکی

 

مدیر برنامه‌ رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، منچسترسیتی را به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته است.

مهاجم گلزن تیم ملی لهستان تا سال ۲۰۲۳ با بایرن مونیخ قرارداد دارد، اما ممکن است در سن ۳۳ سالگی به دنبال چالش جدیدی باشد.

شرط و شروط اینترمیلان برای پریشیچ

به گزارش گازتا دلو اسپورت، اینترمیلان به ایوان پریشیچ اطلاع داده است که برای ماندن در این تیم باید دستمزد خود را کم کند. ایوان اگر با شرط اینتر موافقت نکند، سال ۲۰۲۲ به عنوان بازیکن فروخته خواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن در صف مشتریان ولاهوویچ

دوسان ولاهوویچ، مهاجم تیم فیورنتینا مورد توجه تیم‌های بسیاری در اروپا قرار گرفته که پاری سن ژرمن یکی از این تیم‌ها است. پاریسی‌ها که پیش بینی می‌کنند کیلیان امباپه را به عنوان بازیکن آزاد در تابستان ۲۰۲۲ از دست بدهند، به دنبال مهاجمانی برای پر کردن جای خالی او هستند.

تمایل بارسلونا برای جذب بازیکن نوجوان فرانکفورت

باشگاه بارسلونا یک بار دیگر برای جذب بلانکو، بازیکن ۱۷ ساله فرانکفورت تمایل نشان داد. بارسا تابستان گذشته نیز سعی کرد او را به خدمت بگیرد، اما این بازیکن نوجوان تصمیم گرفت در آلمان به فوتبال خود ادامه دهد.

بارسا که با بحران و مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، در نظر دارد این بازیکن نوجوان را در ماه ژانویه به عنوان بازیکن قرضی و با گزینه قرارداد قطعی در تابستان آینده به خدمت بگیرد. قرارداد این بازیکن با فرانکفورت سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

لیورپول در اندیشه بازگرداندن کوتینیو

باشگاه لیورپول احتمال بازگرداندن فیلیپ کوتینیو را از بارسلونا منتفی ندانست. این هافبک برزیلی ژانویه سال ۲۰۱۸ لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد، اما نتوانست در این تیم موفق شود و با توجه به این که بارسا به دنبال کاهش هزینه‌های خود است، احتمال دارد بار دیگر به آنفیلد بازگردد.

بارسا و میلان رقابت بر سر جسی لینگارد

 

به گزارش دیلی میل، تیم‌های بارسا و میلان برای جذب لینگارد، بازیکن ملی پوش منچستر یونایتد با هم رقابت می‌کنند. قرارداد این بازیکن ملی پوش با منچستر یونایتد وارد سال آخر شده است و اگر قرارداد خود را تمدید نکند، تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود.

لیورپول فلیکس را می‌خواهد

باشگاه لیورپول در نظر دارد ژوائو فلیکس، مهاجم تیم اتلتیکومادرید را به خدمت بگیرد. این بازیکن ۲۱ ساله ممکن است در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۲ با ۹۳ میلیون دلار راهی لیورپول شود.

پاری سن ژرمن همچنان امیدوار به ماندن امباپه

پوچتینو، سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن همچنان اطمینان دارد که می‌توان کیلیان امباپه را برای امضای قراردادی جدید با پاری‌سن‌ژرمن متقاعد کرد.
او گفت: “باشگاه هر کاری که ممکن است برای نگه داشتن امباپه انجام خواهد داد؛ زیرا ما درباره یکی از بهترین بازیکنان جهان صحبت می کنیم. در آینده هر اتفاقی ممکن است بیفتد. پاری سن ژرمن به عنوان یک باشگاه قادر است او را متقاعد کند و پیشنهادی بدهد که امباپه در تیم بماند و راضی باشد.

فیل فودن در آستانه تمدید قرارداد با منچسترسیتی

فیل فودن، هافبک ۲۱ ساله منچسترسیتی با تمدید قرارداد خود به مدت ۶ سال موافقت کرد.

به گزارش تلگراف، فیل فودن در آستانه تمدید قرارداد با منچسترسیتی تا تابستان ۲۰۲۷ قرار دارد. قرارداد فعلی فودن با سیتیزن‌ها تا تابستان ۲۰۲۴ است. انتظار می‌رود با این تمدید قرارداد، فیل فودن به یکی از پردرآمدترین بازیکنان جوان دنیا تبدیل شود. منچسترسیتی و فودن پیش از وقفه بازی‌های ملی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بودند و انتظار می‌رود که تمدید قرارداد فودن در هفته آینده اعلام شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.