«عازم جهنم» یا «بازی مرکب» کدام سریال بهتری است؟

در حالی که هنوز اخبار رکوردشکنی‌های جهانی «بازی مرکب» داغ است، «عازم جهنم» باز هم از کره‌جنوبی با توپ پر پا به میدان سریال‌های تلویزیونی گذاشت.

سال سالِ سریال‌های کره‌ای است. سریال‌هایی که خشونت را خیلی عیان به تصویر می‌کشند و هوادار هم بسیار دارند.

«عازم جهنم» محصول تازه کره‌جنوبی است که آمده تا راه «بازی مرکب» را ادامه دهد.

سریال ترسناک با داستانی فانتزی درباره موجوداتی ماورایی که به زمین می‌آیند و گناهکاران را با خشونت به دوزخ می‌برند. در هرج و مرج حاصل فرقه‌ای به وجود می‌آید که از این شرایط سود می‌برند. آیا میان آن‌ها و این رویدادهای مرموزِ ترسناک رابطه‌ای وجود دارد؟

«عازم جهنم» که نخستین بار در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد، خیلی زود پس از نمایش به پربازدیدترین اثر نتفلیکس تبدیل شد و به حکمرانی «بازی مرکب» پایان داد.

«بازی مرکب» مثل «عازم جهنم» در ژانر ترسناک نیست و داستان مردمانی بدهکار و بخت‌برگشته را روایت می‌کند که برای رسیدن به جایزه‌ای هنگفت جانشان را با شرکت در بازی‌هایی کودکانه قمار می‌کنند.

نتفلیکس در ماه اکتبر اعلام کرد که رکورد تماشای «بازی مرکب» در تاریخ این شرکت بی‌نظیر است و بیش از ۱۱۱ میلیون مشترک را پای تلویزیون نشانده است.

در حالی که هوانگ دونگ هیوک خالق «بازی مرکب» از ساخت فصل دوم آن خبر داده است، به نظر می‌رسد که «عازم جهنم» در پی رسیدن به رکورد تاریخی این سریال است. هدفی که رسیدن به آن دشوار می‌نماید.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.