مردم باید پارتی داشته باشند تا نان از نانوایی خریداری کند!

در ایرانشهر مردم بایستی پارتی داشته باشند تا بتوانند نان از نانوایی خریداری کند؛ قیمت یک عدد نان به ۱۰ هزار تومان رسیده است و صف‌های طولانی را در نانوایی‌ها شاهد هستیم.

به نقل از خبر فوری، نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت‌های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه از آوردن آرد به ایرانشهر امتناع می‌کنند، افزود: عدم مدیریت در مجموعه‌های محلی و منطقه‌ای هم مزید بر علت شده است تا مردم با قیمت ۱۰ هزار تومان نان تهیه کنند.

عبدالناصر درخشان در خصوص وضعیت مناطق محروم در سیستان و بلوچستان، گفت: زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان مشکلات بسیار زیادی دارد؛ جاده‌های اصلی این منطقه جزو غیراستانداردترین جاده‌های کشور است و حتی یک پل هم ندارد. من از دولت و متولیان می خواهیم که برای این جاده فکری کنند؛ اما تمامی جاده‌های روستایی به خاطر سیل از بین رفته و ما تماشاگر هستیم.

او در ادامه افزود: از سوی دیگر در دلگان، که قطب تولیدات کشاورزی منطقه است، تمام زمین‌ها و محصولات کشاورزی به دلیل سیل نابود شد و بایستی انگیزه‌ای به کشاورزان بدهیم که به کشت و فعالیت های کشاورزی بپردازند اما عدم توجه دولت به این موضوع، بی انگیزگی را در کشاورزان ایجاد می کند که پیامدهای جبران ناپذیری به همراه دارد و برای جبران خسارت سیل،۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتند و فعلا در حد شعار است و باید اجرایی شود.

نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس با اشاره به قیمت نان در این منطقه، گفت: موضوع دیگر این است که در ایرانشهر مردم بایستی پارتی داشته باشند تا بتوانند نان از نانوایی خریداری کند؛ قیمت یک عدد نان به ۱۰ هزار تومان رسیده است و صف‌های طولانی را در نانوایی‌ها شاهد هستیم.

درخشان خاطرنشان کرد: شرکت‌های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه حمل و نقل، از آوردن آرد به حوزه انتخابیه امتناع می‌کنند و عدم مدیریت در مجموعه‌های محلی و منطقه‌ای هم مزید بر علت شده است. انتظار داریم که دولت توجه جدی تری در این زمینه داشته باشد چراکه نان کمترین نیاز و تغذیه هر فردی است و این عادلانه نیست که مردم از حداقل خوراک هم محروم باشند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.