ستاره سابق فوتبال جهان گزینه هدایت PSG

سایت فوت مرکاتو مدعی شد که باشگاه پاری سن ژرمن پس از حذف این تیم از جام حذفی فرانسه بدنبال جذب «زین‌الدین زیدان» است.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن دوشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه به مصاف نیس رفت و این بازی در وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

لیونل مسی بعد از مدت‌ها دوری از میادین در این بازی به ترکیب پاریسی‌ها برگشت اما این بازگشت خوش یمن نبود و پاریس در ضربات پنالتی در مجموع نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب نیس شد و گردونه رقابت‌ها حذف شد. مسی نیز در این دیدار توانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند.

حال بعد از حذف پاریسی‌ها، این باشگاه در نظر دارد تا «مائوریتسیو پوچتینو» را اخراج و با پیشنهاد شگفت انگیزی زیدان را به عنوان سرمربی استخدام کند.

پوچتینو در سال ۹۸ هم از تیم تاتنهام اخراج شده بود.

مهم‌ترین موضوع این است که مهمترین زیدان علاقه‌ای به کار کردن با «لئوناردو» مدیر ورزشی پاریس ندارد و در صورت کنار رفتن او و برسر کار آمدن «آرسن ونگر» هدایت این تیم را می‌پذیرد.

البته به نظر می‌رسد در شرایط فعلی زیدان در صورت جدایی «مائوریتسیو پوچتینو»، پیشنهاد پاریسی‌ها را رد نخواهد کرد. این به معنای بازگشت زیدان به خانه است. ستاره‌های بزرگ پاری‌سن‌ژرمن نیز دلیل خوبی برای آمدن زیدان به پاریس هستند.

آذر ماه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به منظور رعایت جانب احتیاط در صورت کوچ احتمالی «مائوریتسیو پوچتینو»، برای هدایت پاریسی‌ها با «زین‌الدین زیدان» تماس گرفته بود.

زیدان ۴۹ ساله پس از ترک سانتیاگو برنابئو در تابستان سال گذشته در دومین دوره حضور در مادرید، مدتی است که در تعطیلات به‌ سر برده و به عنوان سرمربی آزاد در دسترس است.

وی در مجموع و در ۲ دوره حضور خود در این تیم اسپانیایی در ۳۰۱ بازی در مجموع ۱۹۰ پیروزی به دست آورد و سه بار لیگ قهرمانان اروپا و ۲ بار لالیگا را بالای سر برد.

براساس گزارش منابع نزدیک به شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان، زیدان که به همراه تیم ملی فرانسه جام جهانی را نیز بالای سر برده، به نیمکت پی‌اس‌جی علاقه‌مند است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.