منچسترسیتی با گواردیولا تمدید می‌کند؟

سایت گل در گزارشی از تصمیم منچسترسیتی برای علاقه به تمدید قرارداد پپ گواردیولا نوشت.

منچسترسیتی با پپ گواردیولا مدعی اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس است. سیتیزن‌ها با گواردیولا نمایشی خیره کننده در جزیره داشتند در ۵ سال حضور گواردیولا توانستند ۱۰ قهرمانی به دست آورند.

فصل گذشته آنها در یک قدمی رسیدن به قهرمانی در اروپا بودند ولی تسلیم اندیشه‌های توخل و بازیکنان چلسی شدند و در این فصل می‌خواهند تا به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز دست یابند.

پپ گواردیولا تا ۲۰۲۳ با منچسترسیتی قرارداد دارد و تصمیم گرفته تا در عرصه ملی کار خود را ادامه دهد. البته این نظر گواردیولاست و باشگاه منچسترسیتی سعی دارد نظر او را تغییر دهد و با او تمدید کند.

سیتیزن‌ها برای ترکیب بازیکنان خود برنامه خوبی چیده‌اند و قرارداد بسیاری از آنها تمدید شده است. آنها امیدوار هستند که مسیر درخشان کنونی تا سال‌ها تداوم پیدا کند و بتوانند به سلطه خود در لیگ برتر ادامه دهند.

هفته گذشته قرارداد ژائو کانسلو تمدید شد و این تیم تاکنون قرارداد بازیکنانی مثل دی بروینه، روبن دیاز ، ادرسون، جان استونز ، کول پالمر را تمدید کرده است. انتظار می‌رود قرارداد بازیکنانی مثل فیل فودن، برناردو سیلوا و رودری نیز تمدید شود.

آنها گریلیش را تابستان خریداری کردند و قرار است خولیو آلوارز در تابستان آینده از ریورپلاته به جمع آنها اضافه شود.

تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی در دستور کار قرار گرفت و حالا نوبت به پپ گواردیولا رسیده است. ‌باشگاه می‌داند که گواردیولا در سیتی خوشحال است زیرا بیشتر از بارسلونا و بایرن مونیخ در این تیم مانده و به همین دلیل می‌خواهد پیشنهاد تمدید قرارداد به او ارائه کند.

برخی رسانه‌ها مدعی شدند که تیم ملی هلند به این مربی پیشنهاد داده و می‌خواهد او را به عرصه ملی بیاورد. البته ۵ تیم ملی دیگر نیز چشم به آوردن گواردیولا دارند ولی باید دید در انتهای فصل آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.