حالا که برجام یک جنازه شده به دنبال آن هستند!

یک نماینده پیشین مجلس با انتقاد از تیم اقتصادی رئیسی گفت: قبلا می‌گفتند نیازی به برجام نیست اما حالا می‌بینیم که ۴۰ نفره در وین مذاکره می‌کنند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده پیشین مردم رشت در مجلس دهم درباره بازپس‌گیری برخی از لوایح توسط دولت رئیسی از مجلس گفت:  آقای رئیسی آدم دلسوز و زحمت‌کشی است و می‌خواهد کشور را درست کنند اما انصافا مشاورانی ضدمردمی دارد و شعارهای او روی زمین مانده است. بازپس گرفتن لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کار بسیار بسیار اشتباهی بود این لایحه در سال ۱۴۰۰، ۷۴ هزار میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ ۸۱ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود.

وی افزود: فکر می‌کنم آقای رئیسی مشاوران بد و رئیس سازمان برنامه و بودجه بسیار ناتوانی دارد. او باید یک اقتصاددان را در این سازمان به کار می‌گرفت نه یک مهندس صنایع را چون کار را بلد نیست، اطلاعات برنامه و بودجه‌ای ندارد و هرکس هر چیزی بگوید آن را قبول می‌کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: قبلا طرح سیستم پولی و بانکی بین‌المللی رای نیاورد و گفتند نیازی به برجام نیست اما امروز که برجام یک جنازه است، می‌بینیم که ۴۰ نفره در وین مذاکره می‌کنند. توصیه من به آقای رئیسی این است که یک آدم دلسوزی مانند آقایان دانش‌جعفری و رهبر را در این نهاد به کار بگیرد تا مشکل حل شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.