شرط فعالیت اصناف در شب عید کرونایی اعلام شد

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ستاد ملی کرونا به شرط تزریق سه دوز واکسن کرونا و ثبت نام واحدهای صنفی در سامانه “ایران من” از تعطیلی مجدد بازار به ویژه در شب عید نوروز اجتناب خواهد کرد.

اتاق اصناف ایران در این اطلاعیه با اشاره به رکود و آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی‌های اجباری از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا طی دو سال گذشته، اعلام کرده که این بار ستاد ملی کرونا قرار است به شرط تزریق سه دوز واکسن کرونا و ثبت نام واحدهای صنفی در سامانه “ایران من” از تعطیلی مجدد بازار به ویژه در شب عید نوروز اجتناب کند.

در این اطلاعیه همچنین به مهم‌ترین تعطیلی‌های ناشی از کرونا در اسفند سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ اشاره و تاکید شد که آسیب‌های این تعطیلی‌ها بر بازار چنان بود که هیچ کدام از حمایت‌های دولت نتوانست ضرر و زیان کسبه را جبران کند.

بنابراین اتاق اصناف تاکید کرده که “بر تمام فعالان صنفی لازم و واجب است با رعایت دستورالعمل‌های جدید از شیوع هر چه بیشتر موج ششم کرونا جلوگیری کنند تا باری دیگر شاهد تعطیلی بازار شب عید نباشیم. پس لازم است واحدهای صنفی علاوه بر تزریق سه دوز واکسن کرونا،  در راستای اجرای مدیریت هوشمند بیماری، هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام در سامانه ایران من به نشانی http://asnaf.moi.ir و اخذ و نصب QR-Code در واحد صنفی (در محلی قابل رویت برای همگان) اقدام کنند”.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.