پست اینستاگرامی فرشید اسماعیلی خطاب به یکی از مدیران باشگاه استقلال

هافبک استقلال در واکنش به صحبت های مدیرعامل استقلال اعلام کرد که ملکیان در حدی نیست که در مورد عملکرد فنی او نظر بدهد.

حواشی استقلال در آستانه دیدار حساس مقابل الهلال لحظه به لحظه افزایش پیدا می کند. پس از اینکه روز گذشته رشید مظاهری، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند از سفر به دبی خودداری کردند، صبح امروز رشید مظاهری قراردادش را به صورت یک طرفه با آبی ها فسخ کرد.

این اتفاق با واکنش اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره آبی پوشان همراه شد. او در بخشی از صحبت هایش به فرشید اسماعیلی نیز اشاره کرد و در مورد تمدید قرارداد با این بازیکن گفت: «همانطور که قبلاً گفته‌ام این بازیکن جایی در استقلال ندارد و حتی در جلسه هیأت مدیره مصوب کردیم که وی از استقلال جدا شود.» ملکیان در ادامه و درخصوص اینکه مجیدی اعلام کرده است به این بازیکن نیاز دارد، پاسخ داد: «هر صورت همانطور که گفتم این بازیکن جایی در استقلال ندارد و فکر می‌کنم عملکرد وی از نظر فنی برای خیلی از هواداران مشخص است.»

این گفته های رئیس هیئت مدیره استقلال با واکنش اسماعیلی همراه شد. بازیکن آبی ها با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نوشت:
«نتیجه ۶ سال زحمت من در باشگاه استقلال این بود که فردی که ۲ ماه هم نیست به این باشگاه آمده، در مورد عملکرد فنی ام نظر می دهد. آن هم کسی که کارش مدیریت است و البته بهتر است هواداران در مورد عملکردش نظر بدهند.»

اسماعیلی در ادامه با حمله به رئیس هیئت مدیره باشگاه، عنوان کرد: «شما هرگز در حدی نیستی که در مورد عملکرد فنی من نظر بدهی. قطعا تاریخ اتفاق های چند ماه اخیر را از یاد نخواهد برد. بی پولی، بی احترامی و ستاره هایی که یکی یکی از تیم فراری دادید.»

هافبک آبی ها در پایان نیز خطاب به ملکیان نوشته است: «این آخرین باری باشد که اسم من را به زبان می آورید.» به هر شکل به نظر می رسد با انتشار این استوری، پروسه بازگشت اسماعیلی به استقلال به شکست مواجه شده و او دیگر در جمع آبی پوشان جایی نخواهد داشت.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.