کلاس‌های حضوری دانشجویان منتفی شد

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان تا اول مهرماه تکمیل نمی‌شود، برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها فعلا منتفی است.

علی خاکی‌صدیق معاون آموزشی وزارت علوم درباره زمان شروع واکسیناسیون دانشجویان اظهار داشت: طبق توافق وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها در مردادماه انجام شد و فقط بخشی از آن باقی مانده که هم اکنون در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، زمان شروع واکسیناسیون دانشجویان از نیمه دوم شهریورماه است و از نظر وزارت علوم، در این زمینه وقفه‌ای ایجاد نشده است.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره شروع کلاس‌های دانشگاه‌ها از اول مهرماه، تاکید کرد: با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان تا مهرماه کامل نمی‌شود و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش‌ها حضوری نیست.

خاکی صدیق همچنین گفت: بنابراین برنامه‌هایی که قبل از پیک پنجم کرونا مبنی بر بازگشایی کلاس‌های دانشگاه‌ها برای ورودی ۹۸ به قبل اعلام شده بود، فعلاً منتفی است و آموزش‌ها را نمی‌توانیم به صورت حضوری انجام دهیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.